پروازهای فرست کلاس چه امکاناتی دارند؟

به گزارش تور فرانسه، انواع مختلف کلاس های پروازی برای افراد مختلف تعبیه شده است، در این پست وبلاگ به امکانات فرست کلاس اشاره میکنیم و با ایرلاین های مطرح آشنا میشویم

پروازهای فرست کلاس چه امکاناتی دارند؟

قرن حاضر برای صنعت حمل و نقل یک جهش بزرگ است. تکنولوژی یک احتیاج ضروری تلقی می گردد و این موضوع که در کدام نقطه از جهان هستید مهم نیست، بلکه ناوگان حمل و نقل پیشرفته، زندگی را آسان تر می نماید و به ما امکان انجام کارهای فوق العاده را می دهد. صنعت گردشگری نیز از این موجه نوآوری بهره برده است. هتل ها ترغیب شده اند تا هزینه های هنگفتی را برای باشکوه تر شدن محیط خود جهت اقامت راحت برای مسافر هزینه نمایند. رستوران ها و مراکز تفریحی و تفرجگاهی نیز کسب و کار خود را تحت تاثیر صنعت حمل و نقل می دانند.

شرکت های هواپیمایی کوشش نموده اند با کارآفرینی و نوآوری، امنیت، امکانات و خدمات رفاهی ویترین صنعت حمل و نقل باشند. خطوط هوایی در قاره آسیا و خاورمیانه همواره جلودار این شکوه بوده اند برای آن که به اهمیت نقش نوسازی صنعت هوایی ایران در اقتصاد پساتحریم بیشتر پی ببرید شما را با سه خط هوایی آسیایی آشنا خواهیم کرد که فرودگاه های آنها در کشوری واقع شده اند که مساحت آنها از شهرهای ایران کوچکتر است

شرکت هواپیمایی سنگاپور

جمهوری سنگاپور، کشوری 719 کیلومتر مربعی واقع در جنوب شرقی آسیاست که با جمعیتی حدود 5.5 میلیون نفری، کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا است. این کشور که مساحتش از تهران کمتر است شش شرکت هواپیمایی دارد که خط هواپیمایی سنگاپور بزرگترین و یکی از برترین خطوط هوایی جهان محسوب می گردد. شرکت هواپیمایی سنگاپور با خرید 3 فروند هواپیمای غول پیکر ایرباس A330، ایرباس A380 و بوینگ 777 در سال 2015 جمعا 109 فروند هواپیما مسافربری در ناوگان خود دارد. شرکت هواپیمایی سنگاپور به مسافرت تجملی بیش از حد اعتقاد دارد.

شما وقتی یک بلیت فرست کلاس خریداری می کنید فضایی که در اختیار شما قرار می گیرد به میزان دو جایگاه است. طراحی داخلی کابین یا جایگاه در بخش فرست کلاس به شکل سنتی ساخته شده است و تمامی امکانات رفاهی که از فکر یک شما می گذرد در این بخش دیده می گردد.

در بخش فرست کلاس مسافر یک جایگاه یک متری در اختیار دارد که روکش آن چرم طبیعی و دکور آن از چوب درخت ماهون است. در آسمان، هنگام خواب شما در تختی با پارچه کتان، خواب رویایی خواهید داشت.

جواهر این خط هوایی بخش فرست کلاس آن است که طراحی آن با مشارکت گروه BMW طراحی شده است که کابینی بسیار راحت و مدرن را در اختیار مسافر قرار می دهد. هر جایگاه با دیوارهای ثابت در پشت و اطراف کابین احاطه شده است که مسافر حس می نماید در سوئیت شخصی خودش در آسمان است. تختخواب دو متری و نورپردازی محیط با یک تلویزیون ال سی دی 24 اینچی با صفحه HD، برای مسافرانی طراحی شده که علاقه زیادی به تجملات دارند.

در بخش فرست کلاس، شرکت هواپیمایی سنگاپور برای هر دو نفر یک مهماندار، پذیرایی خواهد نمود. تمامی ظروف از برترین برندها و مواد غذاهای سرو شده در این خط هوایی تازه هستند.

شرکت هواپیمایی الامارات

کشور امارات با مساحتی برابر با 83 هزار کیلومتر مربع تقریبا نصف استان سیستان و بلوچستان ایران با جمعیت حدود شش میلیون نفری که فقط 19 درصد آنها اماراتی و بقیه از جنوب آسیا و دیگر اعراب هستند، در نقطه کوچکی از خلیج فارس واقع شده است. این کشور 27 شرکت هواپیمایی دارد که شامل خطوط هوایی مسافری، حمل و نقال بار، دولتی و شخصی می باشد.

استان دبی، قطب مالی کشور امارات با مساحتی برابر با 4 هزار کیلومتر و جمعیتی حدود دو و نیم میلیون نفر دارای 8 شرکت هواپیمایی می باشد که بزرگترین آنها شرکت هواپیمایی الامارات است. این شرکت با 245 هواپیمای مسافری به 164 نقطه جهان پرواز می نماید. با خرید بلیط فرست کلاس الامارات به نهایت جهانی مدرن نزدیک می شوید. الامارات به شما این امکان را می دهد که سفر شخصی خود را ترسیم کنید و اجرای آن را به شرکت الامارات بسپارید.

منبع : لست سکند

منبع: تریپ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1643

به "پروازهای فرست کلاس چه امکاناتی دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای فرست کلاس چه امکاناتی دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید