بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، موسوی بر سکوی نایب قهرمانی آسیا ایستاد ، سرانجام کار نمایندگان ایران با یک نقره و سه برنز

به گزارش تور فرانسه، رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا امروز با برگزاری دیدارهای نهایی بخش نوجوانان پیگیری شد و علیرضا موسوی بر سکوی نایب قهرمانی وزن 66 کیلوگرم آسیا ایستاد.

بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، موسوی بر سکوی نایب قهرمانی آسیا ایستاد ، سرانجام کار نمایندگان ایران با یک نقره و سه برنز

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، دوازدهمین روز رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، از ظهر امروز(یکشنبه - 22 اسفندماه) با برگزاری ملاقاتهای نهایی بخش نوجوانان شروع شد و علیرضا موسوی نماینده کشورمان به مدال نقره رسید.

امروز و در ملاقات نهایی وزن 66 کیلوگرم، علیرضا موسوی به مصاف سانزار علی بیگ علیف از قزاقستان رفت و با شکست مقابل حریف قدرتمند خود به مدال ارزشمند نقره آسیا دست یافت. موسوی برای حضور در ملاقات نهایی ابتدا مقابل فوتنات آیامرام از تایلند به رجحان رسید و در ادامه از سد مالک جدلله از اردن گذشت.

ملی پوشان کشورمان با 7 بوکسور در بخش نوجوانان و 6 مشت زن در بخش جوانان در این رقابت ها حضور داشتند و پیش از این نیز سیدعلی اکیر میراحمدی در بخش نوجوانان و نیما بیگی و ابوالفضل دانا در بخش جوانان پیروز به کسب مدال برنز شده بودند.

راهنمایی تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران در این رقابت ها برعهده رضا مهدی پور به عنوان سرمربی و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوتی و محمد مهدی پور به عنوان مربی بود. سرپرستی تیم کشورمان را نیز مهدی شفیعی عهده دار بود.

رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از روز چهارشنبه - 11 اسفندماه در اردن شروع شد و فردا با برگزاری مسابقات نهایی بخش جوانان به صورت رسمی به انتها خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1583

به "بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، موسوی بر سکوی نایب قهرمانی آسیا ایستاد ، سرانجام کار نمایندگان ایران با یک نقره و سه برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، موسوی بر سکوی نایب قهرمانی آسیا ایستاد ، سرانجام کار نمایندگان ایران با یک نقره و سه برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید