کرونا جام ملت های آسیا را به ایران می دهد

به گزارش تور فرانسه، با توجه به درخواست مشابه بعضی کشورها برای اخذ میزبانی و البته احتمال وجود مواردی از ویروس کرونا در این کشورها، شانس ایران جهت کسب جام ملتهای آسیا بسیار زیاد است.

کرونا جام ملت های آسیا را به ایران می دهد

از سفر با پاتایا تور ارزان لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2020 که قرار بود از هفتم اسفندماه در ترکمنستان آغاز گردد، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاد.

با توجه به اینکه ترکمنستان تمهیدات سختگیرانه ای در قبال میزبانی مسابقات در شرایط فعلی درنظر گرفته و ای اف سی هم زمان محدودی برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا (به دلیل آغاز مسابقات جام جهانی در شهریورماه) در اختیار دارد، از جمله راهکارهای پیش روی کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییر میزبان مسابقات است.

داود پرهیزکار رییس کمیته فوتسال ایران با آنالیز شرایط و در راستای بهره برداری از فرصت ایجاد شده، در طول سفر خود به تایلند همراه تیم زیر 20سال کشورمان، به رایزنی با تعدادی از مسئولان و ناظران ای اف سی پرداخت و پس از بازگشت به کشور با پیگیری و هماهنگی داخلی و خارجی، شرایط را جهت ارائه درخواست به کنفدراسیون فوتبال آسیا فراهم نموده است. به همین منظور نامه مکتوب درخواست رسمی ایران امروز به AFC ارسال می گردد.

با توجه به درخواست مشابه بعضی کشورها برای اخذ میزبانی و البته احتمال وجود مواردی از ویروس کرونا در این کشورها، شانس ایران جهت کسب بزرگترین و مهمترین رویداد فوتسال آسیا بسیار زیاد است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 124

به "کرونا جام ملت های آسیا را به ایران می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا جام ملت های آسیا را به ایران می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید