تجربه ای منحصر به فرد با اقامت در هتل درختی بانکوک (تور تایلند ارزان)

به گزارش تور فرانسه، محل اقامت در سفر، یکی از مهمترین مقوله ها و دغدغه های گردشگران و جهانگرد ها است. فارغ از کیفیت و رعایت استاندارها، هزینه و مسافت محل اقامت با نقاط گردشگری نیز از فاکتور های مهم انتخاب محل اقامت است. اما گاهی همان محلی که برای اقامت انتخاب می کنید خود، یکی از دیدنی های مقصد گردشگری است. اگر باور نمی کنید باید حتما سری به هتل درختی بانکوک (Tree House بانکوک) بزنید. بخش های هتل درختی بانکوک در حال حاضر یکی از گزینه های گردشگری این شهر محسوب می شوند. برای آشنایی بیشتر با اقامت در هتل درختی بانکوک در ادامه با ما باشید.

تجربه ای منحصر به فرد با اقامت در هتل درختی بانکوک (تور تایلند ارزان)

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

ویژگی های هتل

بسیاری از افراد در کودکی خود آرزوی داشتن یک خانه بر بالای درخت را داشته و تماشا خانه های درختی در کارتون و فیلم ها به این رویا بافی دامن زده است. این هتل این امکان را به شما می دهد که اگر از این دست آرزوها داشته اید به این رویای زیبا، جامه واقعیت بپوشانید. این محل اقامت مجذوب کننده و رویایی، علاوه بر داشتن تمامی امکانات یک هتل، یک دوست دار طبیعت به معنای واقعی است. در این هتل، تمام انرژی های مصرفی به صورت طبیعی تامین می گردند. در کنار این مزیت دارای یک آشپزخانه بی نظیر است که علاوه بر طبخ غذاهای متنوع و بین المللی، غذاهای گیاهی فوق العاده ای را نیز در منوی خود جای داده است. ضمناً آشپزخانه بخش های هتل درختی بانکوک به سیستم فاقد دود مجهز هست.

هتل درختی در کجا قرار گرفته است؟

بانکوک با داشتن طبیعتی بکر و زیبا زبان زد خاص و عام است. در بانکوک سرسبز، جزیره ای مصنوعی وجود دارد با نام بانگ کراچائو (Bang Krachao) که به علت شکل خاص و منحصر به فرد آن، به ریه سبز بانکوک مشهور است. بانگ کراچائو سرزمینی است که تردد خودرو در آن ممنوع است و برای رسیدن به این جزیره آرامش بخش باید سوار قایق شوید. این جزیره با حال و هوای خاص خود، دارای یک محل اقامت و اسکان خاص است با نام هتل درختی. این مکان منحصر به فرد و زیبا در ارتفاع شش متری همین جزیره رویایی و آرام قرار گرفته است.

چرا هتل درختی؟

این هتل از جوب بامبو ساخته شده و در ارتفاع شش متری قرار گرفته است. به همین علت شما احساس می کنید که در یک خانه درختی سکونت دارید. البته این خانه درختی دارای خط تلفن محلی است و سرویس صبحانه نیز دارد. چیدمان عالی این اقامتگاه، رضایت تمامی اقامت کنندگان این مکان را تا کنون به همراه داشته است. از قلم نیاندازید که با اقامت در هتل درختی می توانید از اتاق خود، غروب و طلوع خورشید را نگاه کنید و از این بازی رنگ و نور لذت ببرید. از دیگر اتفاق های جالبی که می توانید هنگام اقامت در این مکان خیال انگیز آن را تجربه کنید خوابیدن در فضای باز و تماشای آسمان و ستارگان نورانی آن است. هر اتاق این امکان را دارد که شما خاطره خوابیدن در یک هوای دل انگیز را همراه خود ببرید.

هزینه اقامت و یک نکته بسیار مهم

قبل از هر چیزی باید به این نکته واقف باشید که اقامت در این هتل بی نظیر و منحصر به فرد در یک جزیره بدون صدا و آلودگی بین شما و مرکز شهر بانکوک، فاصله ای در حدود ده کیلومتر ایجاد می نماید. هرینه اقامت در هتل درختی بسته به نوع اتاقی که شما انتخاب می کنید، فرق دارد. حداقل قیمت یک اتاق در این اقامتگاه 114 دلار بوده و گران ترین اتاق های این مکان بی نظیر، 279 دلار هزینه دارند اما اگر فرصت اقامت بیشتر دارید می توانید از تخفیف پانزده درصدی این مجموعه بهره ببرید. اقامت بالای چهار شب این تخفیف را برای شما به همراه دارد.

سخن آخر

اقامت و استراحت در اتاق هایی ساخته شده از چوب های بامبو، آن هم در ارتفاع شش متری لذتی است که فقط و فقط در هتل درختی می توانید آن را تجربه کنید. آرامش خیال و تماشا آسمان شب هنگام خواب تنها مزایای اضافه این اقامتگاه جالب نسبت به هتل های دیگر نیست. دوچرخه رایگان از دیگر ویژگی های این هتل درختی است که برای میهمانان خود در نظر گرفته و شما می توانید تمام جزیره را رکاب بزنید و لذت ببرید. البته مراسم خوش آمدگویی هتل درختی با بستنی رایگان هم از ابداعات خوشمزه این اقامتگاه بی نظیر بانکوک است. با اقامت در هتل درختی بانکوک، آرامشی بی نظیر را تجربه خواهید کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 6 بهمن 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1730

به "تجربه ای منحصر به فرد با اقامت در هتل درختی بانکوک (تور تایلند ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه ای منحصر به فرد با اقامت در هتل درختی بانکوک (تور تایلند ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید