ترامپ 100 هزار دلار از حقوقش را برای بازسازی مجسمه های تخریب شده اهدا کرد

به گزارش تور فرانسه، رئیس جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد که یک چهارم از حقوقش را برای یاری به بازسازی و نصب مجسمه های تخریب شده در جریان اعتراضات ضد نژادپرستی در این کشور اهدا می نماید.

ترامپ 100 هزار دلار از حقوقش را برای بازسازی مجسمه های تخریب شده اهدا کرد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به نوشته روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا شنبه صبح در توئیتی تصویری از یک فقره چک را منتشر کرد که در آن 100 هزار دلار از حقوقش را برای بازسازی و نصب مجسمه های تخریب شده در جریان اعتراضات اهدا نموده و در این توئیت نوشت: به شما قول می دهم که حتی یک سنت از حقوقم را هم نگیرم. من تمامی 400 هزار دلار را اهدا می کنم. این افتخار من است که 100 هزار دلار از حقوقم را به سرویس پارک ملی بدهم تا به این نهاد برای بازسازی و نصب مجسمه های عظیم ملی یاری گردد. اینها برای تاریخ آمریکا بسیار مهم هستند. سپاسگزارم.

در سال 2016 ترامپ وعده داد که به خاطر میلیاردر بودنش از حقوق شش رقمی ریاست جمهوری چشم پوشی می نماید و به جای آن، این پول را به نهادهای منتخب خود اهدا می نماید و هر فصل هم اعلام می نماید که این بودجه در کجاها اهدا شده است. در مه، وی اعلام نمود که 100 هزار دلار از حقوق 2020 خود را به سرویس امور انسانی و بهداشت می دهد تا به این نهاد برای مقابله با کرونا ویروس یاری کند.

در جریان اعتراضات ضد نژادپرستی و پلیس آمریکا در پی کشته شدن یک مرد سیاهپوست به دست افسر سفیدپوست این کشور، ده ها مجسمه تخریب شدند. بیشتر این مجسمه ها متعلق به ژنرال های کنفدراسیون جنوب یا شخصیت های تاریخی هستند که با استعمارگری و اعمال زور علیه رنگین پوستان ارتباط دارند.

البته در این میان، کلیساها و پیکره مسیح هم تخریب شده اند. بعضی از معترضان کوشش کردند تا حتی مجسمه آبراهام لینکن را که نماد سرانجام برده داری در آمریکاست، از کاخ سفید پایین بکشند.

ترامپ این اقدامات تخریب گرانه را محکوم کرد و اواخر ژوئن دستوری اجرایی را در حفاظت از مجسمه ها، پیکره ها و بناهای یادبود آمریکا امضا کرد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 600

به "ترامپ 100 هزار دلار از حقوقش را برای بازسازی مجسمه های تخریب شده اهدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ 100 هزار دلار از حقوقش را برای بازسازی مجسمه های تخریب شده اهدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید