تنوع بخشی به محصولات گردشگری اقدام مهم دولت تدبیر و امید ، اضافه شدن 2200 واحد بومگردی در دولت دوازدهم

به گزارش تور فرانسه، با دستور رئیس جمهوری بصورت ویدئو کنفرانسی و با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، 526 طرح با حجم سرمایه گذاری 2537 میلیاردتومان و اشتغالزایی برای 2697 نفر به بهره برداری رسید.

تنوع بخشی به محصولات گردشگری اقدام مهم دولت تدبیر و امید ، اضافه شدن 2200 واحد بومگردی در دولت دوازدهم

دکتر مونسان در آیین گشایش این پروژه ها گفت: تنوع محصولات گردشگری از مهمترین اقداماتی بوده که در دولت دوازدهم در حوزه صنعت گردشگری تحقق یافته است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: گردشگری دریایی و اکوتوریسم و گردشگری معدن از جمله متدهایی است که در دولت تدبیر و امید به واسطه ظرفیت بی نظیر طبیعی و تنوع آب و هوایی کشور به حوزه های صنعت گردشگری ملحق شده است.

دکتر مونسان افزود: از جمله دیگر اقدامات ارزشمند این وزارت می توان به تصویب سند راهبردی گردشگری کشور که برای اولین بار در کشور صورت گرفته است، سند برند ملی گردشگری کشور و نظام جامع آموزش گردشگری کشور اشاره نمود که در راستای سیاست گذاری های صورت گرفته برای توسعه پایدار و ایجاد اشتغال مؤثر به انجام رسیده است.

او با اشاره به توسعه فضای زیرساختی صنعت گردشگری افزود: در ابتدای آغاز به کار دولت دوازدهم ظرفیت تخت های اقامتی کشور 219 هزار تخت بوده که با کوشش های صورت گرفته این رقم اکنون به 465هزار تخت افزایش پیدا نموده است و تعداد مراکز اقامتی کشور نیز از 1541 واحد به 2322 واحد رسیده است.

منبع: همگردی
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1166

به "تنوع بخشی به محصولات گردشگری اقدام مهم دولت تدبیر و امید ، اضافه شدن 2200 واحد بومگردی در دولت دوازدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنوع بخشی به محصولات گردشگری اقدام مهم دولت تدبیر و امید ، اضافه شدن 2200 واحد بومگردی در دولت دوازدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید