جنرال موتورز برای رقابت با تسلا 2700 ایستگاه شارژ خودرو برپا می نماید

به گزارش تور فرانسه، جنرال موتورز تصمیم دارد با همکاری شرکت EVgo، 2700 ایستگاه شارژ جدید را با تمرکز بر شهرهای عظیم تأسیس کند. این ایستگاه ها در 40 شهر و طی پنج سال آینده ساخته خواهند شد.

جنرال موتورز برای رقابت با تسلا 2700 ایستگاه شارژ خودرو برپا می نماید

هدف اصلی از تأسیس این ایستگاه های شارژ جدید، فراهم کردن امکان ایجاد پر کردن باتری خودروهای برقی برای مالکانی است که ساکن آپارتمان ها هستند و فرصت دستیابی به ایستگاه های شارژ را ندارند.

علاوه بر آن جنرال موتورز تصمیم دارد تا سهم خودروهای الکتریکی را در سبد محصولات خود افزایش داده و تا سال 2023، بیست دستگاه خودروی برقی را روانه بازار کند. راه اندازی ایستگاه شارژ نیز بخشی از برنامه توسعه سبز جنرال موتورز است.

خودروهای برقی وسایل نقلیه کاملا کاربردی برای استفاده در معابر شهرهای عظیم هستند. در خیابان های شهری خودروها معمولا فواصل کوتاهی را طی می نمایند و بیشتر اوقات در حالت ایستا قرار دارند.

اکوسیستم جدید استفاده از ایستگاه شارژ خودروهای برقی

نکته منفی استفاده از خودروهای برقی در شهرهای عظیم، دردسرهای مالکان آن ها است. مالکان این خودروها مجبورند تا در خیابان پارک نمایند، چرا که در آپارتمان زندگی نموده و مالک پارکینگ اختصاصی نیستند.

جنرال موتورز مشتریان خود را از بین این افراد انتخاب نموده، به همین دلیل سعی دارد با همکاری شرکت EVgo، زیرساخت شارژ خودروهای الکتریکی را در چهل شهر ظرف مدت پنج سال راه اندازی کند.

بنا بر اظهارات رئیس شرکت EVgo، 2700 ایستگاه شارژ مشترک این شرکت و جنرال موتورز در مکان هایی نصب خواهد شد که مالکان خودروهای الکتریکی در آن ها حضور دارند. مکان هایی همچون داروخانه، سوپرمارکت، کافه ها، خرده فروشی ها، زمین های ورزشی و سالن های بدنسازی چنین مکان هایی هستند.

در شرایط معمولی، مالکان خودروهای برقی قادر هستند تا یک ایستگاه شارژ کوچک را در گاراژ شخصی خود نصب نموده و از آن استفاده نمایند؛ اما در مورد ساکنین آپارتمان ها این مسأله جلوه ی دیگری دارد.

این افراد همیشه به علت عدم دسترسی به یک ایستگاه شارژ دائمی مضطرب هستند. راه اندازی ایستگاه های خانگی نیز هزینه بالایی را به آن ها اعمال می نماید و نصب آن ها چندان به صرفه نیست.

ماری بارا، مدیر عامل جنرال موتورز نیز در این مورد گفت: ما استراتژی تهاجمی را در حوزه اکوسیستم خودروهای الکتریکی دنبال می کنیم و به دنبال فراوری و عرضه میلیون ها دستگاه خودرو پاک برقی هستیم تا میزان انتشار گازهای آلاینده در جاده ها به صفر برسد.

منبع: CARANDDRIVER

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 681

به "جنرال موتورز برای رقابت با تسلا 2700 ایستگاه شارژ خودرو برپا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنرال موتورز برای رقابت با تسلا 2700 ایستگاه شارژ خودرو برپا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید