حضور شیرین، قناری بود در مسابقه بین المللی بلاک آلمان

به گزارش تور فرانسه، خبرنگاران: کارگردان و تهیه کننده شیرین، قناری بود گفت: این فیلم پس از موفقیت این فیلم در جشنواره دهلی هند، دومین حضور خود را در بخش مسابقه بلاک آامان تجربه می کند.

حضور شیرین، قناری بود در مسابقه بین المللی بلاک آلمان

داوود توحیدپرست در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، از دومین حضور بین المللی فیلم شیرین، قناری بود در بخش مسابقه بلاک آلمان خبر داد و گفت: این فیلم در دومین حضور خود در جشنواره های بین المللی که از 18 تا 22 اردیبهشت ماه در آلمان برگزار می شود حضور پیدا می کند.

به گفته این کارگردان، فیلم شیرین، قناری بود در جشنواره دهلی هندوستان که اسفند ماه سال گذشته برگزار شد در اولین حضور خود پیروز به کسب جایزه سوم جشنواره شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت فیلم های سینمایی ایرانی در جشنواره های مختلف بین المللی پیروزیت بسیار خوبی برای این کشور محسوب می شود اضافه کرد: این فیلم به دلیل توجه به مسائل دختران با نگاهی اصلاح طلبانه، انتقادی و اصلاحی، معضلات قشر جوان جامعه ایرانی را به نمایش گذاشته است.

توحیدپرست در ادامه به مشکل اکران فیلم های مستقل پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر به دنبال نمایش فیلم شیرین، قناری است در سینماهای کشور هستم تا بخشی از مسائل دختران سرزمین به گوش مسئولین برسد.

گارگردان شیرین، قناری بود با بیان اینکه کسی به دنبال مسائل فیلمسازان مستقل در کشور نیست شرح داد: اکران فیلم های بخش خصوصی در سینماهای کشور با مسائل بسیاری همراه است که امیدوارم این مشکل برطرف شود.

وی در سرانجام خطاب به مسئولین سینمایی کشور خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولین سینما نسبت به فیلمسازان مستقل فکری کنند تا این فیلمسازان هم بتوانند فیلمهای خود را اکران کنند.

داستانشیرین قناری بود درباره دختر آرمان گرایی است که قصد دارد مسائل جامعه و مردم را به تنهایی از میان بردارد که به دلیل علاقه به ورزش فوتبال از مدرسه اخراج می شود اما تن به فساد نمی دهد و سعی می کند در جامعه تأثیرگذار باشد که ...

در این فیلم بازیگرانی چون سعیده رودبارکی، نگین معتضدی، شهراد وثوقی، پردیس افکاری، مجید حاجی زاده، فریبا شاهسون، حمید شریف زاده، نازنین پیرکاری، سحر افتاده، هلیا امامی، الهه فشاری، پریسا محبی، نوشین غریبی، مریم مرزبان، علی حمودی، جاسم کرار و امید علومی در آن نقش آفرینی می کنند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 22

به "حضور شیرین، قناری بود در مسابقه بین المللی بلاک آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور شیرین، قناری بود در مسابقه بین المللی بلاک آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید