حیدری: امیدوارم عوامل دیگری جلوی قهرمانی استقلال را نگیرد، کسانی که تصمیم گیرنده هستند رنگی نگاه می نمایند

به گزارش تور فرانسه، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال از آنهایی که تصمیم گیرنده هستند خواست نگاه رنگی نداشته باشند.

حیدری: امیدوارم عوامل دیگری جلوی قهرمانی استقلال را نگیرد، کسانی که تصمیم گیرنده هستند رنگی نگاه می نمایند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، خسرو حیدری درباره حضورش در جشن ملی واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس گفت: استارت این جشن از دیروز زده و خدا را شکر بخشی از سهام واگذار شد. فکر می کنم واگذاری 10 درصد کافی نباشد، ولی همین که استارت این کار زده شد، خوب است. طرفداران واقعاً می توانند سهام دار باشگاه باشند، چون صاحبان اصلی باشگاه آنها هستند. شنیدم استقبال بد نبوده است و همین جا از طرفداران می خواهم که شرکت نمایند.

وی ادامه داد: با شناختی که از آجورلو دارم او کوشش زیادی در بخش خصوصی سازی می نماید و جلسات زیادی درباره خصوصی سازی داشته است.

بازیکن پیشین تیم استقلال در واکنش به این پرسش که آیا به نظرش سهام استقلال و پرسپولیس به مردم سود خواهد داد، گفت: قطعاً وقتی کار بزرگی انجام می گردد و ارگان بزرگی مثل بورس وسط می آید، فکری پشت این کار است. همانطور که گفتم به نظرم عرضه 10 درصد هم کافی نیست و قطعاً در ماه های آینده سهم های دیگری باید عرضه گردد.

آیا خودتان سهام باشگاه استقلال را خریدید؟، حیدری در پاسخ به این پرسش توضیح داد: به پیشکسوتان سهام دیگری اختصاص داده شده است، اما من خودم قطعاً سهام خواهم خرید. وقتی ما این کار را انجام دهیم مردم هم دلگرم می شوند تا با خرید سهام هم به باشگاه یاری نمایند و هم برای خودشان سرمایه گذاری. الان عرضه سهام زیاد نیست، ولی امیدواریم خیلی زود صد درصد سهام به طرفداران واگذار گردد.

وی در خصوص شانس بالای استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر نیز توضیح داد: سال جاری فصل متفاوتی است. استقلال شاید روزهای اول خیلی امیدوارنماینده نبود، ولی فرهاد مجیدی سومین باری است که به تیم آمده و تجربه بیشتری نسبت به قبل کسب نموده است. تا الان پیروز بوده و خیلی رکوردها را جابجا نموده است. با اینکه دو بازیکن خوب مان را از ما گرفتند، اما باز هم برترین خط دفاع لیگ را داریم. من همین جا از تمام مدافعان تیم مان دفاع می کنم، چون ما برترین ها را داریم. امیدوارم عوامل دیگری جلوی قهرمانی استقلال را نگیرد.

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: در خصوص دو سرباز؛ آجورلو خودش نظامی بوده، ولی در باشگاه استقلال هیچ وقت قانون را زیر پا نگذاشته است. از روز اول به وکیل باشگاه می گفتند که ببینید این دو بازیکن سرباز هستند یا خیر؛ اگر سرباز هستند بروند! پیش خیلی ها هم رفتند. به نظر من مرادمند می توانست در استقلال بماند و تا آخر فصل بازی کند، ولی وقتی یک جوی راه می افتد، کسانی که تصمیم گیرنده هستند رنگی نگاه می نمایند و این جالب نیست؛ چه آبی و چه قرمز. کسانی که تصمیم گیرنده هستند فقط باید قانون را رعایت نمایند. ما اگر گفتیم مرادمند می توانست بازی کند واقعاً قانونی گفتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1563

به "حیدری: امیدوارم عوامل دیگری جلوی قهرمانی استقلال را نگیرد، کسانی که تصمیم گیرنده هستند رنگی نگاه می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیدری: امیدوارم عوامل دیگری جلوی قهرمانی استقلال را نگیرد، کسانی که تصمیم گیرنده هستند رنگی نگاه می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید