خبرنگاران بازدید هوایی معاون رییس جمهوری از پروژه بزرگراه دشت ارژن - ابوالحیات

به گزارش تور فرانسه، شیراز-خبرنگاران- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، عصر چهارشنبه پس از ورود به شیراز به صورت هوایی از پروژه بزرگراه دشت ارژن- ابوالحیات بازدید کرد.

خبرنگاران بازدید هوایی معاون رییس جمهوری از پروژه بزرگراه دشت ارژن - ابوالحیات

محمدباقر نوبخت، همچنین امروز (هشتم امردادماه 99) به صورت هوایی از پروژه بزرگراه شیراز به سمت نورآباد و بابامیدان و سد نرگسی در غرب استان فارس بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات اجرا شده در این پروژه ها قرار گرفت.

عملیات اجرایی پروژه تکمیلی قطعات اول و دوم بزرگراه دشت ارژن - ابوالحیات در سال 1391 آغاز شده و در حال حاضر 72 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

هدف اصلی از اجرای این پروژه، اتصال ایمن جاده ای بین استان های خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به استان فارس و کاهش زمان سفر است.

در حال حاضر 15کیلومتر از این پروژه در مرحله سابگرید (بستر روسازی) و آماده انجام روسازی و چهار کیلومتر لایه اول نیز آسفالت شده است و در صورت تامین مالی، این پروژه در سال 1399 به بهره برداری می رسد.

بازدید از موزه دفاع مقدس، نشست با مجمع نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی و همچنین حضور در برنامه زنده تلویزیونی از دیگر برنامه های امروز (چهارشنبه) سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان فارس است.

کلنگ زنی خط 3 مترو شیراز، بازدید از سالن ورزشی 6 هزار نفری حسینی الهاشمی، افتتاح فاز اول دانشگاه صنعتی شیراز و بازدید از بیمارستان پیوند اعضای شهر صدرا از دیگر برنامه های سفر نوبخت به شیراز است.

بر اساس برنامه زمانبندی این سفر، قرار است با حضور نوبخت عملیات ساخت سه هزار و 500 واحد مسکونی محرومان در منطقه شریف آباد شهر شیراز آغاز شود.

آخرین برنامه سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به شیراز، حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس، اعلام شده است.

در این نشست، چند تفاهم نامه همکاری امضا و مبادله خواهد شد که از جمله آنها می توان به مبادله تفاهم نامه تامین مسکن نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد و تفاهم نامه پروژه های جهش تولید استان فارس و تفاهم نامه توسعه زیرساخت های صدا و سیمای مرکز فارس اشاره کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 649

به "خبرنگاران بازدید هوایی معاون رییس جمهوری از پروژه بزرگراه دشت ارژن - ابوالحیات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازدید هوایی معاون رییس جمهوری از پروژه بزرگراه دشت ارژن - ابوالحیات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید