خبرنگاران بهره برداری و عملیات اجرایی سه طرح بهداشت و درمان در لرستان شروع شد

به گزارش تور فرانسه، خرم آباد - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بهره برداری و عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی درمانی مجتمع پردیس کمالوند این دانشگاه با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون تومان همزمان با ایام دهه فجر شروع شد.

خبرنگاران بهره برداری و عملیات اجرایی سه طرح بهداشت و درمان در لرستان شروع شد

محمدرضا نیکبخت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان نمود: در این راستا دانشکده بهداشت و تغذیه با زیربنای 9 هزار و200 متر مربع و اعتبار پنج میلیارد و 400 میلیون تومان در مجتمع پردیس کمالوند کلنگ زنی شد.

وی گفت: با تاسیس این دانشکده، زیرساخت فیزیکی مناسب از قبیل فضای کامل آموزشی و یاری آموزشی (آزمایشگاه های تخصصی، کتابخانه و سالن مطالعه مناسب، سایت آی تی)جهت اخذ مجوز قطعی و راه اندازی رشته های تحصیلات تکمیلی مانند دکتری تخصصی علوم تغذیه، کارشناسی ارشد علوم تغذیه و تغذیه ورزشی فراهم می گردد.

وی ادامه داد: با وجود فضا و امکانات مناسب آزمایشگاهی، زمینه انجام پروژه های تحقیقاتی محصول محور به وجودخواهد آمد که این مهم زمینه جذب دانشجوی خارجی و بین المللی سازی دانشگاه را فراهم می نماید.

نیکبخت با بیان اینکه جاده دسترسی خوابگاه دانشجویان مجتمع پردیس به طول 230 متر و اعتبار یک میلیارد و 500 ملیلون تومان بهره برداری شد، مطرح نمود: همچنین ایجاد این راستا سبب دسترسی آسانتر به بیمارستان جایگزین شهدای عشایر می گردد.

وی اضافه کرد: همچنین سالن آزمون الکترونیک با زیربنای 250 مترمربع و اعتبار 600 میلیون تومان بهره برداری شده است و از این پس کلاس های آموزشی و تمام امتحانات پیش کارورزی و علوم پایه بصورت الکترونیک و آنلاین (برخط) در این سالن برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 991

به "خبرنگاران بهره برداری و عملیات اجرایی سه طرح بهداشت و درمان در لرستان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهره برداری و عملیات اجرایی سه طرح بهداشت و درمان در لرستان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید