خبرنگاران خروج سیمان کارخانه های مارگون و یاسوج به استانهای همجوار ممنوع است

به گزارش تور فرانسه، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به علت کمبود سیمان در این استان خروج سیمان کارخانه های مارگون و یاسوج به استانهای همجوار تا اطلاع بعدی ممنوع است

خبرنگاران خروج سیمان کارخانه های مارگون و یاسوج به استانهای همجوار ممنوع است

براتعلی صالحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: به دلیل برطرف کمبودها و احتیاج ضروری به سیمان و مصالح ساختمانی برای بازسازی منطقه زلزله زده سی سخت خروج این محصول به خارج از استان ممنوع و در صورت خروج پیگرد قانونی دارد.

وی اضافه نمود: 2 کارخانه فراوری سیمان در کهگیلویه و بویراحمد با ظرفیت چهار هزار و یک هزار تن در روز فعال است که بخشی زیادی از این فراوریات به سایر استانها و کشور های همسایه صادر می گردد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تدابیر اندیشیده شده هیچ مسئله ای درتامین سیمان مورد احتیاج استان نداریم.

صالحی مطرح نمود مصرف روزانه سیمان در کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 2 هزار تن است که به علت وقوع زلزله در شهرستان دنا این میزان افزایش یافته است.

صالحی به موضوع گرانی مرغ هم اشاره نمود و اضافه نمود: میزان فراوری مرغ در کهگیلویه و بویراحمد کمتر از میزان مصرف این کالاست و یکی ازدلایل افزایش قیمت مرغ تامین آن از دیگر استان ها وپرداخت هزینه های جانبی از جمله کرایه حمل است.

وی قیمت مصوب مرغ فراوریی در کهگیلویه و بویراحمد را 20 هزار و 400 تومان گفت و گفت: این در حالی است که قیمت هر کیلو مرغ که خارج استان تامین می گردد به خاطر هزینه های جانبی 26 هزار و 400 تومان است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد مطرح نمود: در صورتی که استانهای مشخص برای تامین احتیاج مرغ کهگیلویه و بویراحمد همکاری نمایند بخشی از مسائل کمبود مرغ و نواسانات قیمت این محصول برطرف می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1083

به "خبرنگاران خروج سیمان کارخانه های مارگون و یاسوج به استانهای همجوار ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خروج سیمان کارخانه های مارگون و یاسوج به استانهای همجوار ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید