خبرنگاران مربی تراکتور: آماده نبرد عظیم برابر پیکان هستیم

به گزارش تور فرانسه، تهران- خبرنگاران- مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: آماده یک نبرد عظیم برابر پیکان هستیم و امیدوارم که بتوانیم در این ملاقات پیروز باشیم.

خبرنگاران مربی تراکتور: آماده نبرد عظیم برابر پیکان هستیم

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ فلایر از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، حمید عبداللهی امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از ملاقات تراکتور برابر پیکان در هفته بیست ودوم لیگ برتر گفت: بعد از لیگ قهرمانان آسیا فشار زیادی روی تیم بود چرا که مسابقات به صورت خیلی فشرده برگزار گردید. فاصله بین مسابقات در امارات کم و هوا هم بسیار شرجی بود. احتیاج بود که بازیکنان پس از آن ریکاوری نمایند و به همین دلیل به بازیکنان استراحت دادیم.

وی اضافه نمود: طبق برنامه ریزی تمرینات را برای بازی با پیکان از سر گرفتیم و آماده نبرد خوب هستیم و امیدوارم طرفداران بازی خوبی را شاهد باشند.

مربی تیم فوتبال تراکتور افزود: فکر بازیکنان آماده بازی عظیم و برد است و با تمام توان فردا کوشش می کنیم تا بازی را ببریم.

عبداللهی افزود: برای بازی با پیکان بازیکن محروم نداریم. البته چند بازیکن ما مصدومیت جزئی داشتند اما امیدواریم برای بازی فردا بتوانیم از این نفرات استفاده کنیم.

تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر فردا یکشنبه از ساعت 21:20 در استادیوم شهدای شهر قدس میهمان تراکتور خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1253

به "خبرنگاران مربی تراکتور: آماده نبرد عظیم برابر پیکان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی تراکتور: آماده نبرد عظیم برابر پیکان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید