دوچرخه سوار اسپانیایی: رسانه ها تصویری واقعی از ایران ارائه نمی دهند

به گزارش تور فرانسه، دوچرخه سوار جهانگرد اسپانیایی گفت: اغلب رسانه ها تصویری شفاف و واقعی از مردم ایران را به جهان ارائه نمی دهند و برخلاف سیاه نمایی های رسانه ای، ایرانیان مردمانی مهربان و صمیمی هستند.

دوچرخه سوار اسپانیایی: رسانه ها تصویری واقعی از ایران ارائه نمی دهند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، ادوارد لادو ورزشکار و دوچرخه سوار اسپانیایی گفت : پیش از سفر به ایران، تصویری مبهم و توام با خشونت از این کشور در ذهنم نقش بسته بود اما در سفرهای مکرر، به ساختگی بودن برنامه های رسانه ها در مورد ایران پی بردم.

وی ادامه داد: سفر خودم را با دوچرخه از بارسلونای اسپانیا شروع نموده و بعد از گذر از کشورهای مختلف، روز گذشته از راستا جمهوری آذربایجان و مرز آستارا به ایران وارد شدم.

وی اضافه کرد: در سال های قبل با هواپیما به ایران سفر نموده و در شهرهایی نظیر تهران، شیراز و یزد حضور داشته ام اما این بار، با دوچرخه به ایران آمده ام تا نقاط دیدنی و تاریخی این سرزمین را بهتر مشاهده کنم.

دوچرخه سوار اسپانیایی اعلام کرد: به یونان، ترکیه و گرجستان نیز با دوچرخه سفر نموده ام و رفتار آرام و توام با مهربانی ایرانی ها، حسی از امنیت و اطمینان خاطر را در گردشگران خارجی ایجاد می نماید.

او ادامه داد: قصد دارم روزهای بیشتری را در شهرهای مختلف ایران بگذرانم و بعد از لذت بردن از مناطق گردشگری و تاریخی این کشور کهن و متمدن، به اسپانیا بازگردم.

اسپانیا در جنوب غربی اروپا یکی از کشورهای بزرگ و گردشگرپذیر این قاره است و پایتخت آن مادرید و بارسلون نیز از شهرهای مهم آن محسوب می گردد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است و به دلیل داشتن مرزهای خشکی، آبی و ریلی با خارج از کشور، سالانه حدود 800 هزار گردشگر خارجی از مرز آن تردد می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 10

به "دوچرخه سوار اسپانیایی: رسانه ها تصویری واقعی از ایران ارائه نمی دهند" امتیاز دهید

1 کاربر به "دوچرخه سوار اسپانیایی: رسانه ها تصویری واقعی از ایران ارائه نمی دهند" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه سوار اسپانیایی: رسانه ها تصویری واقعی از ایران ارائه نمی دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید