ویولینگ؛ ایرلاین مقرون به صرفه قیمت اسپانیایی

به گزارش تور فرانسه، معرفی ایرلاین ویولینگ

ایرلاین اسپانیایی Vueling در سال 2004 تاسیس شد؛ یکی از ایرلاین های ارزان قیمت که ناوگانی از هواپیماهای ایرباس دارد و به مقاصد اروپایی بسیاری، روزانه پرواز دارد. مقر اصلی ایرلاین ویولینگ در کاتالونیاست؛ البته فرودگاه رم و بارسلون نیز مقر این ایرلاین به شمار می روند. ایرلاین ویولینگ در 145 مقصد متفاوت در جهان پرواز می نماید؛ اگرچه بیشتر پروازهای ویولینگ به مقاصد اروپایی است اما این ایرلاین به شهرهایی در آفریقا و آسیا نیز پرواز دارد. بعضی شهرهای فرانسه از جمله نیس و پاریس، شهرهای آلمان از جمله برلین، دوسلدورف و فرانکفورت در فهرست مقاصد پرطرفدار این ایرلاین هستند. این ایرلاین پروازهای ارزان قیمت و ارزان ای در اختیار مسافران قرار می دهد و همین موضوع هم باعث شده تا ایرلانی محبوب و پرطرفدار باشد.

ویولینگ؛ ایرلاین مقرون به صرفه قیمت اسپانیایی

ایرلاین ویولینگ نیز همانند بسیاری از ایرلاین های اروپایی، امکان چک-این آنلاین را برای مسافران فراهم می نماید و مسافران از لحظه خرید بلیط تا 4 ساعت مانده به پرواز می توانند چک-این نمایند و کارت پرواز خود را پرینت بگیرند و یا روی گوشی موبایل خود ذخیره نمایند.

برخلاف بسیاری از ایرلاین های مقرون به صرفه قیمت، ایرلاین ویولینگ امکان حمل بار را برای مسافران فراهم نموده است و در صورتی که مسافران بلیط های اکسلنس فیر یا اپتیما فیر را خریداری نمایند می توانند چمدانی با وزن حداکثر 23 کیلوگرم همراه داشته باشند. اما مسافرانی که سایر بلیط های ویولینگ را خریداری می نمایند در صورت همراه داشتن بار باید هزینه آنها را بپردازند. البته همه مسافران می توانند بار دستی مجاز با وزن 10 کیلوگرم همراه خود به کابین ببرند. حداکثر وزن بار دستی مجاز برای بلیط های اکسلنس فیر و اپتیما فیر 14 کیلوگرم است.

کلاس های پروازی ویولینگ

در هواپیماهای ایرلاین ویولینگ، صندلی ها چندان تفاوتی باهم ندارند؛ تنها بعضی فضای بیشتری در اختیار مسافران قرار می دهند. تفاوت کلاس های پروازی ویولینگ در مقدار بار، انتخاب صندلی و امکان تعویض بلیط هواپیما است.

اکسلنس فیر (Excellence Fare)

این نوع بلیط ویلینگ مزایایی نسبت به دیگر بلیط های این ایرلاین دارد. مسافران می توانند صندلی های ردیف جلو را انتخاب نمایند، امکان حمل بار رایگان دارند و می توانند پرواز خود را تغییر دهند.

اپتیما فیر (Optima Fare)

در این نوع بلیط مسافران می توانند صندلی خود را انتخاب نمایند و بار مجاز تا وزن 23 کیلوگرم داشته باشند.

بیسیک فیر (Basic Fare)

در این نوع بلیط مسافران برترین قیمت را دریافت می نمایند اما به جز بار دستی، امکان حمل بار ندارند و در صورت داشتن بار، باید هزینه اضافه پرداخت نمایند.

ناوگان هواپیمایی ویولینگ

ایرلاین ویلینگ در ناوگان هواپیمایی خود تنها از هواپیماهای ایرباس استفاده می نماید. این شرکت 110 هواپیمای ایرباس A319، ایرباس A320 و ایرباس A321 دارد.

برترین قیمت بلیط ویولینگ

برای خرید پروازهای ویولینگ کافی است به صفحه خرید بلیط هواپیما بروید و پس از جستجوی بلیط مورد نظر خود، ایرلاین ویولینگ را از منوی سمت راست انتخاب کنید. خوب است بدانید حتی از ایران و با پرداخت ریالی هم می توانید بلیط ویولینگ را با مقرون به صرفه ترین قیمت بخرید. بعلاوه می توانید با رفتن به صفحه ایرلاین ویولینگ، بلیط پرواز ویولینگ را بخرید.

احتمالا این مطلب را هم بپسندید:

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1704

به "ویولینگ؛ ایرلاین مقرون به صرفه قیمت اسپانیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویولینگ؛ ایرلاین مقرون به صرفه قیمت اسپانیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید