راهنمای سفر به بروژ

به گزارش تور فرانسه، راهنمای مسافرتی به بروژ | Travel Guide To Bruges

یکی از کشورهای محبوب اروپایی برای سفر، کشور بلژیک است که سالانه میلیون ها جهانگرد را میزبانی می کند. اگر تصمیم بلژیک گردی را در برنامه تان دارید، سفر به بروژ در این کشور را پیشنهاد می کنیم. باید گفت که بله درست است که هر شهر دیدنی های خود را دارد اما از بروژ به دلیل شکلات های خوشمزه اش، معماری فوق العاده مجذوب کننده، دیدنی ها و جاذبه های جهانگردی و صنایع دستی و مردم دوست داشتنی اش نمی توان گذشت. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی است که مسافران باید در اختیار داشته باشند. در راهنمای سفر به بروژ خبرنگاران قصد دارد تا این قبیل از اطلاعات را در یک مطلب به طور جامع تهیه نماید، ما را در سفر به کشور بلژیک همراهی کنید.

راهنمای سفر به بروژ

مطالبی که در این مقاله خواهید خواند

موقعیت جغرافیایی | اطلاعات ضروری | اقامت در بروژ | هزینه خورد و خوراک | حمل و نقل در بروژ | جاذبه های بروژ |راهنمای سفارت بلژیک |بایدها و نبایدها در بروژ

موقعیت جغرافیایی بروژ

بروژ یکی از شهرهای کشور بلژیک واقع در قاره اروپا به وسعت 13840 متر مربع است که 1075 هکتار آن را ساحل تشکیل داده است، مرکز شهر بروژ یکی از مکان های ثبت شده در میراث جهانی یونسکو است، این منطقه بیضی شکل است و 430 هکتار وسعت دارد. کل شهر بروژ حدود 117073 نفر جمعیت دارد که حدود 20000 نفر از این اندازه، در مرکز شهر زندگی می کنند.

مختصری از تاریخ بروژ در بلژیک

بروژ شهری به بلندای پیش از تاریخ است، در این شهر عصر برنز و آهنی، ساخت اولین قلعه های و دژها را می توان به دوران بعد از فتح شهر بدست ژولیوس سزار نسبت داد. دوران سکونت قرون وسطایی در بروژ را می توان به قرن نهم و دهم نسبت داد. این شهر بعدا به یک مرکز مهم تجارت تبدیل شد که از آن به عنوان دوران طلایی شکوفایی بروژ یاد می گردد. در اوایل قرن نوزدهم بروژ به یکی از مجذوب کننده ترین منطقه ها جهانگردی و جهانگردی جهان برا بریتانیایی ها و فرانسوی ها تبدیل شد. در طی جنگ جهانی اول، نیروهای آلمانی وارد این شهر شدند اما خود شهر تقریبا هیچ صدمه و آسیبی ندید در طی جنگ جهانی دوم دوباره این شهر از طریق نیروهای آلمانی تصرف شد و دوباره از حمله آن ها جان سالم به در برد. این شهر سالانه حدود 2 میلیون جهانگرد را به خود جذب می کند.

اطلاعات کلی شهر بروژ

آب و هوای بروژ و بهترین زمان به آن

بروژ آب و های خیلی مناسبی ندارد البته این به آن معنای نیست که بطور کلی آب و هوای خوبی نداشته باشد بلکه برای افرادی که سرمایی هستند ممکن است کمی سرد باشد. بطور کلی این شهر در مقایسه با شهرهای دیگری مثل پاریس آب و هوا سردتری دارد به طوریکه حتی در ماه های جولای و آگوست هم میانگین درجه هوا روزانه 21 درجه سانتیگراد است. از ماه اکتبر به بعد، درجه هوا به سرعت پایین می آید و ماه های زمستانی هم بسیار سرد و یخی هستند. بنابراین با توجه به آب و هوای سرد این شهر بخصوص در فصل زمستان، پیشنهاد می کنیم که ماه های گرم سال را برای سفر به بروژ انتخاب کنید.

هزینه اقامت در شهر بروژ

به منظور اقامت در شهر بروژ در کشور بلژیک نیازی به نگرانی نمی باشد چرا که در هتل ها و هاستل هاب متنوع و عالی در این شهر وجود دارد و هر کدامشان به نوبه خودشان می توانند تمامی نیازهای مسافران را برای اقامت برطرف سازند.

برای اقامت در بیشتر نقاط جهان آژانس جهانگردی خبرنگاران امکان رزرو هتل را برای شما عزیزان فراهم آورده است، همچنین شما می توانید قبل از رزرو با مشاوران این مجموعه که به طور 24 ساعته آماده ارائه مشاوره هستند جهت انتخاب هتل مورد نظرتان مشورت نمایید. در ادامه راهنمای سفر به بروژ همراه ما باشید.ر

هتل های پیشنهادی در شهر بروژ

  • هتل پرنسهف | Hotel Prinsenhof Bruges

هتل پیشنهادی در راهنمای سفر به بروژ، هتل پرنسهف است که با توجه به موقعیت مکانی خوب و خدمات بی نظیری که دارد به عنوان یکی از بهترین هتل های 4 ستاره برای اقامت در بین جهانگردان منتخب شده است.

شماره تلفن: 003250342690

آدرس: Ontvangersstraat 7، 8000 Brugge، Belgium

  • هتل داکس | Hotel Dukes Palace Bruges

دیگر هتل پیشنهادی هتل داکس است که با توجه به امکانات مناسب و خوبی که دارد به عنوان یکی از بهترین هتل های این شهر بلژیکی مطرح است. از جمله امکانات این هتل نیز عبارت از سالن ورزش، سونای بخار، جکوزی، منوی صبحانه کامل، اتاق های شیک و مجلل و … است.

شماره تلفن: 003250447888

آدرس: Prinsenhof 8، 8000 Brugge، Belgium

هزینه خورد و خوراک در بروژ

در ادامه راهنمای سفر به بروژ به حدودی از قیمت غذا در این کشور بر اساس سایت Numbeo اشاره خواهیم کرد.

برای یک وعده غذا در یک رستوران ارزان قیمت باید هزینه 15.50 یورو را بپردازید.

برای صرف یک وعده غذای دونفره در یک رستوران میانه باید 65 یورو پرداخت کنید.

قیمت منوهای مک دونالد در بروژ به نسبت ارزان تر است و مبلغ 9 یورو می باشد.

برای تهیه آب معدنی 1.80 یورو و اگر بخواهید یک فنجان قهوه میل کنید باید بابت آن 2.50 یورو بپردازید.

رستوران های پیشنهادی در شهر بروژ

  • رستوران Cambrinus

رستوران پیشنهادی در راهنمای سفر به بروژ یکی از بهترین ها در این شهر است که نام آن رستوران Cambrinus است و می توانید در آن انواع غذاهای بلژیکی، اروپایی و همینطور انواع و اقسام پیتزاها را میل کنید. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار عالی است و همین موضوع خود سبب شده تا در بین جهانگرد های بسیار محبوب باشد.

آدرس:Philipstockstraat 21، 8000 Brugge، Belgium

  • رستوران ‘t Zwart Huis

دیگر رستوران پیشنهادی در راهنمای سفر به بروژ t Zwart Huis است که در آن می توانید تمام غذاهای بین المللی را میل کنید و هم از موسیقی زنده ای که در آن پخش می گردد نهایت لذت را ببرید.

آدرس: Kuipersstraat 21، 8000 Brugge، Belgium

هزینه حمل و نقل در بروژ

هزینه بلیط تک سفره 3 یورو

هزینه بلیط ماهانه حمل و نقل 47 یورو

هزینه تاکسی زمانی درون آن می نشینید 2.40 یورو و به ازای هر یک کیلومتر 3.70 یورو به مبلغ اضافه می گردد. اگر بخواهید تاکسی منتظر شما بماند 35 یورو باید پرداخت نمایید.

هزینه یک لیتر بنزین در این شهر 5.40 یورو

جاذبه های جهانگردی در بروژ

  • میدان گروت مارکت | Grote Markt

میدان اصلی شهر بروژ، گروت مارکت نام دارد که بخش جهانگردی شهر هم محسوب می گردد و به این دلیل هزینه های آن بالا است اما در آن بازارها و رستروران های خیلی خوبی وجود دارد که در سفر به بروژ نباید از دست بدهید.

  • تور قایق سواری

یکی از بهترین راه های گشت و گذار در شهر و بازدید از دیدنی های آن، باغ ها و ساختمان های قرون وسطایی، تور قایق سواری با هزینه 8 یورو است.

  • کلیسای خون مقدس | Basilica of the Holy Blood

در شهر بروژ کلیسایی به نام خون مقدس وجود دارد که شامل خون مقدس حضرت مسیح است. قطعا بازدید از این کلیسا حس عمیقی را برایتان به وجود می آورد و در عین سادگی از شکوه آن لذت خواهید برد. کلیسای خون مقدس از دو نیایشگاه تشکیل شده که یکی در طبقه پایینی بوده و تزئینات کمتری دارد. طبقه بالایی به سبک معماری گوتیک کار شده و رنگ و جزئیات بیشتری دارد. جالب است بدانید در طی رسمی که در این کلیسا وجود دارد هر روز در ساعت مشخصی پارچه خون آلود را می آورد تا هر می خواهد آن را ببوسد و عبادت کند.

  • خرید شکلات

شکلات های این شهر به اندازه ای معروف است که در آن بیشتر از 40 مغازه شکلات، موزه و نمایشگاه شکلات وجود دارد. اینجا واقعا بهشت دوستداران شکلات است.

  • بِگیناژ | Béguinage

بگیناژ منطقه ای در شهر بروژ بلژیک وجود دارد که در آن می توانید خودتان را در دوران صلح و آرامشی که در گذشته وجود داشته نیز مشاهده کنید. خانه های سفید کوچکی حیاط مرکزی خانه ها را احاطه کرده اند و در این حیاط گل های نرگس زرد در بهار شکوفا می شوند. بگیناژ در سال 1245 تأسیس شد و هنوز هم مانند دوران قرون وسطایی به جای مانده است. این بخش خالص و بکر بروژ برای گردش و دور شدن از شلوغی شهر ایده آل است.

  • موزه خرونینگه

با توجه به این اغلب روزها در بروژ باران می بارد برای گشت و گذار می بایست جاذبه هایی که سرپوشیده هستند را انتخاب کنید، یکی از بهترین موزه های این شهر موزه خرونینگه است که در آن مجموعه از آثار هنرمندان مشهور فلاندری به نمایش گذاشته شده است. شکوه حاصل از رنگ های درخشان، جزئیات حالات چهره ها و داستان های مذهبی نقاشی ها همگی بسیار دیدنی هستند.

  • برج ناقوس | Belfry tower

اگر از 366 پله برج ناقوس (Belfry tower) بالا بروید، با منظره ای خیره کننده و نفس گیر از بالای شهر بروژ روبرو می شوید. این ساختمان 83 متری به قرن سیزدهم تعلق دارد و جزو میراث جهانی یونسکو نیز به شمار می رود. برج ناقوس در اصل به عنوان بخشی از ساختمان شهرداری قرون وسطایی بروژ ساخته شد. اما امروزه گنجینه ای قدیمی را نگهداری می کند: ساز کاریون که از 47 ناقوس حیرت انگیز تشکیل شده است. شاید این برج مجذوب کننده ترین جاذبه بروژ نباشد، اما به خاطر نقش مهمی که در تاریخ شهر داشته نباید دیدنش را از دست بدهید.

راهنمای سفارت بلژیک

  • سفارت بلژیک در تهران

آدرس: ولی عصر، خیابان فیاضی(فرشته)، پلاک 155

  • سفارت ایران در بلژیک

تلفن: 003226270350

آدرس: Institut détudes des Religions et de la Laïcité, 1000 Brussel, Belgium

بایدها و نبایدها در شهر بروژ بلژیک

  • قدم زدن بهترین راه برای گردش در شهر است. فاصله بین بیشتر مکان های دیدنی شهر کم تر از 15 دقیقه است؛ بنابراین دلیلی برای استفاده از اتوبوس یا تاکسی وجود ندارد.
  • اگر زیر 25 سال هستید، می توانید تنها با پرداخت 1.50 یورو از موزه ها بازدید کنید.
  • حتما کارت شهر بروژ را بگیرید، چرا که با آن می توانید در بیشتر مکان های دیدنی و همچنین اجاره دوچرخه تخفیف بگیرید.
  • سعی کنید تا جایی که برایتان امکان دارد از بازارها خریدتان را انجام دهید و خودتان اقدام به پخت و پز بنمایید.
منبع: الی گشت
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1510

به "راهنمای سفر به بروژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به بروژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید