راهنمای سفر و شرکت در نمایشگاه گوانجو

به گزارش تور فرانسه، نمایشگاه گوانجو را می‌توان بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان برشمرد، بنابراین قبل از سفر به این نمایشگاه، باید اطلاعات کافی از آن داشته باشیم.

راهنمای سفر و شرکت در نمایشگاه گوانجو

در این سفر به شما توصیه می‌کنیم چند قطعه عکس و کارت ویزیت ترجمه شده، برای صدور کارت ورودی نمایشگاه به همراه خود داشته باشید. گوانجو شهری پر جاذبه بوده و این نمایشگاه، تنها بخش کوچکی از این جاذبه‌ها است.

قبل از مراجعه به این رویداد بین‌المللی، از طریق اینترنت نمایشگاه را به خوبی بشناسید تا در وقت خود صرفه‌جویی نمایید و زودتر غرفه هایی را که علاقه دارید به آن سر بزنید، پیدا نمایید.

حتما از بروشورها و نقشه هایی که در نمایشگاه گوانجو توزیع می‌شود، استفاده نمایید.

اگر اولین باری است که قصد بازدید از این نمایشگاه را دارید به شما توصیه می‌کنیم از طریق آژانس‌های مسافرتی، نسبت به رزرو تور اقدام نمایید.

در ایام برگزاری نمایشگاه، گوانگجو به شهری شلوغ تبدیل شده و نباید بدون رزرو هتل به این شهر سفر نمود. در ایام نمایشگاه قیمت هتل‌ها دو تا سه برابر افزایش یافته و پیدا کردن هتل مناسب کاری دشوار می‌باشد.

در صورتی که با همکاران خود قصد سفر با تور گوانجو را دارید، به شما توصیه می‌کنیم که با آنها در یک هتل اقامت کنید تا در برنامه‌ریزی‌های زمانی خود دچار مشکل نشوید.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 273

به "راهنمای سفر و شرکت در نمایشگاه گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر و شرکت در نمایشگاه گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید