رزرو هتل های تبریز که بیشترین تخفیف را دارند

به گزارش تور فرانسه، خبرگزاری خبرنگاران- هتل های تبریز جزو برترین اقامتگاه های ایران هستند که تجهیزات و امکانات رفاهی فوق العاده ای دارند.

رزرو هتل های تبریز که بیشترین تخفیف را دارند

شهر رمزآلود تبریز، در واقع مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر تابه حال نقش پر رنگی در زمینه های سیاسی و مالی ایفا کرده است. شهری که در دوره صفویان اولین مرکز کشور ایران شناخته می شده و امروزه به علت جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی فراوانش، جزو یکی از پرطرفدارترین شهرهای ایران به شمار می رود.

آنچه از سفر به یاد می ماند، راحتی و آسایش است. پس در سفر به تبریز احتیاج به یک اقامت عالی و به یادماندنی دارید. هتل های تبریز این خاطره خوش را برای شما به جا می گذارند. البته بهتر است رزرو هتل در تبریز را پیش از سفر انجام دهید. در ادامه به چند هتل که تخفیفات خوبی در سایت ایران هتل آنلایندارند، اشاره می کنیم.

هتل شهریار تبریز

یکی از هتل های لوکس تبریز، هتل شهریار است. این هتل جزو برترین هتل های این شهر به شمار می رود و در جنوب شرقی تبریز واقع شده است. هتل شهریار یک هتل دوست داشتنی است که در زمینه هتلداری سابقه درخشانی دارد. این هتل در سال 1395 بازسازی شد و دارای 201 اتاق بزرگ و مجهز است. از امکانات هتل شهریار می توان به اجاره اتومبیل، جکوزی، مرکز خرید، سونا بخار، باشگاه ورزشی، آرایشگاه مردانه و استخر سرپوشیده اشاره نمود.

البته که هتل بین المللی شهریار دارای یک پارکینگ به ظرفیت 500 خودرو است؛ پس خیالتان از بابت جای پارک راحت باشد. اگر قصد برگزاری جلسه، همایش، جشن و ضیافت خانوادگی دارید، باید بدانید هتل شهریار دارای سالن پذیرایی مخصوص همایش، جلسات و جشن ها است. از طرفی هتل شهریار دسترسی بسیار ساده ای به دریاچه زیبای ائل گلی، موزه آذربایجان، مسجد کبود، موزه مشروطه و میدان ساعت دارد. هتل شهریار دارای 71 درصد تخفیف برای رزرو آنلاین است.

هتل بین المللی تبریز

هتل بین المللی تبریز که قدمت دیرینه ای دارد، در سال 1351 به جمع هتل های این شهر پیوست. هتل 4 ستاره بین المللی تبریز دقیقاً در قلب این شهر نهاده شده و مساحتی حدود 5000 متر مربع دارد. هتل بین المللی تبریز در سال 1395 مورد بازسازی نهاده شد و امکاناتش را به روز نمود. معماری حیرت انگیز این هتل که ترکیبی از سبک مدرن و سنتی است، حتماً شما را شگفت زده می نماید. علاوه بر معماری هتل بین المللی تبریز، می توان به دکوراسیون منحصربه فرد، امکانات فوق العاده و موقعیت مکانی عالیش نیز اشاره نمود.

هتل بین المللی تبریز دارای 132 واحد اقامتی است. از امکانات این هتل زیبا می توان به سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تالارها، سالن های پذیرایی و چند رستوران زیبا، اشاره نمود. جاذبه های اطراف هتل بین المللی تبریز شامل مقبره شعرا، موزه قاجار و پارک شمس تبریزی است. از امکاناتی که داخل واحدهای اقامتی هتل بین المللی تبریز خواهید دید نظیر سرویس ایرانی، اینترنت در اتاق، پنجره، حمام، تلفن، سرویس فرنگی، یخچال، فن کویل، حوله، مینی بار، تلویزیون ال سی دی، دمپایی، سشوار و... است. این هتل دارای 36 درصد تخفیف است.

هتل لاله پارک تبریز

یکی از هتل های مجلل شهر تبریز ، هتل لاله پارک است. این هتل 5 ستاره موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و در مجاورت پارک جنگلی باغمیشه و مراکز گردشگری مانند ارگ تبریز، رب رشیدی و پارک ائل گلی است. هتل لاله پارک دارای 220 واحد اقامتی لوکس و مجهز بوده که از جمله امکانات داخلی این اتاق ها می توان به تهویه مطبوع، تخت های راحت و استاندارد، مبلمان شیک، یخچال، مینی بار، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، تلویزیون و صندوق امانات اشاره نمود. هتل لاله پارک تبریز امکانات تفریحی و ورزشی بسیار ایده آلی دارد که از جمله آن ها سالن بدنسازی مجهز به اتاق های یوگا و پیلاتس است.

بعلاوه می توانید به حمام ترکی و سونا بخار این هتل بروید و کمی ریلکس کنید. هتل لاله پارک سالن هایی برای برگزاری مجالس و کنفرانس ها نیز آماده کرده که می توانید از آن ها بهره مند شوید. بعلاوه در این هتل زیبا و مجلل می توانید انواع غذاهای خوشمزه که به وسیله سرآشپزهای ماهر طبخ می گردد را میل نمایید. یادتان نرود به کافی شاپ زیبا و دوست داشتنی این مجموعه سر بزنید و از نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه آن، نهایت لذت را ببرید. هتل لاله پارک تا سقف 45 درصد تخفیف دارد.

هتل آزادی تبریز

هتل آزادی که در سال 1397 افتتاح شد، دارای 50 واحد اقامتی است. این هتل به جاذبه های معروف شهر تبریز مانند یادمان شمس تبریزی مشرف است. هتل آزادی امکانات بی نظیری دارد که شامل سالن بدنسازی، جکوزی و حمام ترکی می گردد. جالب است بدانید این خدمات به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار می گیرد. از همه مهمتر این که پرسنل هتل آزادی تبریز بسیار باتجربه و آموزش دیده هستند. ناگفته نماند که امکانات این هتل در حد استاندارد است.

اتاق های هتل آزادی تبریز 43 واحد اقامتی بوده که در 4 طبقه پراکنده شده اند. این اتاق ها به صورت یک تخته تا 4 تخته هستند. در بین آن ها می توان به سوئیت دوبلکس و سوئیت فمیلی هم اشاره نمود. در داخل تمام واحدهای اقامتی این هتل امکاناتی مانند دراور، یخچال، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی برای حمام و دستشویی، سیستم گرمایش و سرمایش و مینی بار با هزینه موجود است. از امکانات این هتل بزرگ و زیبا می توان به رستوران با ظرفیت 200 نفر در طبقه همکف و یک پارکینگ با ظرفیت 70 خودرو که به صورت رایگان است، اشاره نمود. تخفیف هتل آزادی در صورت رزرو آنلاین، تا سقف 31 درصد است.

هتل ائل گلی تبریز

این هتل یکی از معروف ترین هتل های شهر تبریز بوده که در 17 طبقه ساخته شده است. هتل ائل گلی دارای 180 واحد اقامتی بوده که منظره آن ها به کوه و پارک است. تمامی این واحدهای اقامتی بسیار لوکس بوده و با آخرین تجهیزات رفاهی مجهز شده اند. از امکانات تفریحی و ورزشی این هتل زیبا می توان به سونا، استخر، مرکز اسپا، ماساژ، سالن بدنسازی، جکوزی، سالن بیلیارد و پینگ پنگ اشاره نمود. البته که هتل ائل گلی دارای آتلیه، پارکینگ، فروشگاه، آرایشگاه مردانه و کتابخانه نیز هست.

بعلاوه این هتل دارای یک رستوران گردان در قسمت بام هتل و دو رستوران به نام زمرد و یاقوت در طبقه همکف است. برای قرارهای کاری و گفت وگوهای عاشقانه هم می توانید به کافی شاپ هتل ائل گلی که در طبقه همکف واقع شده است، سر بزنید. تخفیف هتل پارس ائل گلی تبریز تا سقف 36 درصد است.

هتل پتروشیمی تبریز

هتل پتروشیمی در سال 1370 افتتاح شد. این هتل در زمینی به مساحت یک و نیم هکتار ساخته شده و برای بهبود امکاناتش باری دیگر در سال 1391 نوسازی شد. پس می توان به جرات گفت هتل پتروشیمی تبریز به خوبی می تواند از میهمانان این شهر پذیرایی کند. ساختمان این هتل پنج طبقه است و 128 واحد اقامتی را در برمی گیرد. برای پیدا کردن هتل پتروشیمی تبریز باید به بلوار استاد شهریار بروید.

هتل پتروشیمی دسترسی بسیار ساده ای به دانشگاه تبریز و مراکز خرید جواهر دارد. این هتل دارای سالن صبحانه خوری در طبقه دوم و یک رستوران در طبقه همکف به ظرفیت 400 نفر است. بعلاوه هتل پتروشیمی تبریز دارای یک کافی شاپ در طبقه اول بوده که انواع نوشیدنی های گوارا را برای شما سرو می نماید. تخفیف این هتل تا سقف 15 درصد است.

بهتر است بدانید تمامی این تخفیفات وقتی شامل حال شما می گردد که بخواهید هتل های تبریز را به صورت آنلاین رزرو کنید. حتی اگر قیمت هتل های تبریز را نمی دانید، با یاری وب سایت های رزرو آنلاین هتل، می توانید از قیمت هتل در تبریز مطلع شوید. از برترین وب سایت های رزرو آنلاین هتل، وب سایت ایران هتل آنلاین است. با ورود به این وب سایت تخفیفات تمامی هتل های ایران را خواهید دید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1512

به "رزرو هتل های تبریز که بیشترین تخفیف را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو هتل های تبریز که بیشترین تخفیف را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید