سرمایه گذاری گسترده آمازون در حوزه سلامت نوزادان

به گزارش تور فرانسه، شرکت آمازون از برنامه های گسترده خود برای حفظ سلامت نوزادان رونمایی کرد. بر اساس خبرهای منتشر شده به وسیله این شرکت، آمازون در شرکت Hatch Baby سرمایه گذاری می نماید و البته یک سیستم ارزیابی مهارت های بچه ها طراحی می نماید تا به شکلی جدی تر از سلامت بچه ها حفاظت کند.

سرمایه گذاری گسترده آمازون در حوزه سلامت نوزادان

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد سیستم های حفاظت از سلامت بچه ها به زودی وارد فاز تازه ای خواهد شد.

آمازون امروز خبر از سرمایه گذاری های گسترده در یکی از بزرگترین خرده فروشی های بهداشت دهان و دندان برای نوزادان و سایر خدمات بهداشتی برای های پدر و مادرها داد. آمازون امروز اعلام نمود که یک برنامه اختصاصی تازه برای تفریح بچه ها را راه اندازی خواهد نمود تا برنامه های کودک و دستگاه های مراقبت از کودک بتوانند از طریق دستورات صوتی از طریق دستگاه های الکسا به روز شوند.

البته این قابلیت ها ابتدا در ایالات متحده در دسترس است، مهارت های اولیه شامل توانایی پیگیری وزن، خواب، تغییرات پوشک و تغذیه، در کودک است. افزون بر این، آمازون در Hatch Baby سرمایه گذاری می نماید، تا خدمات تخصصی برای سلامت کودک را ارائه دهد.

ان کرییدی وایس، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Hatch Baby در مصاحبه ای گفت که این کار، بخشی از یک مشارکت استراتژیک بین آمازون و شرک وی است که حاوی برنامه هایی برای توسعه خدمات تعاملی مبتنی بر صدا به واسطه الکسای آمازون است.

مدتی پیش صندوق الکسا، اعلام نمود که شرکت آمازون حدود 200 میلیون دلار برای توسعه خدمات صوتی و دیگر زمینه های تازه کسب و کار سرمایه گذاری نموده است، اما جزئیات این سرمایه گذاری تعیین نبود.

به نظر می رسد این شرکت فعال در حوزه سلامت نوزادان از مشارکت با آمازون بسیار راضی است. وی در این خصوص می گوید: آمازون قطعا یک نیروی باور نکردنی است، بنابراین هنگامی که آنها برای مشارکت با ما تماس گرفتند، بسیار مشتاق بودیم که با آنها به عنوان یک سرمایه گذار راهبردی همکای کنیم. کنیم.

در حال حاضر Hatch بعضی از محتواها را برای الکسا را توسعه داده است. الکسا مهارت هایی شامل توانایی پیگیری تغییرات پوشک، جلسات پرستاری، تغذیه از شیشه و خواب و وزن نوزادان را پیگیری می نماید.

پل برنارد، مدیر صندوق الکسا، در بیانیه ای گفت: صندوق الکسا برای حمایت از شرکت هایی که فناوری صوتی را اجرا می نمایند آنالیز هایی قانع نماینده را انجام داده است. ما پدر و مادر و سلامتی نوزاد را دو بخش مهم در فعالیت های شرکت خود می دانیم و در تلاشیم با فرمان های صوتی، زندگی کاربران خود را بهبود ببخشیم.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1709

به "سرمایه گذاری گسترده آمازون در حوزه سلامت نوزادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری گسترده آمازون در حوزه سلامت نوزادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید