سیستم های حمل و نقل در فرودگاه بانکوک

به گزارش تور فرانسه، سیستم های حمل و نقل در فرودگاه بین المللی بانکوک شما را به مرکز شهر منتقل می‌کنند. در این مقاله شما با راه‌هایی که به وسیله آن می‌توانید خود را به داخل شهر بانکوک برسانید، آشنا خواهیم کرد.

سیستم های حمل و نقل در فرودگاه بانکوک

کرایه اتومبیل در تایلند

می توانید برای رسیدن به هتل محل اقامت از فرودگاه بانکوک اتومبیل کرایه کنید. کرایه اتومبیل را از پیشخوان های مربوطه می توانید انجام دهید، البته داشتن پاسپورت و گواهی نامه رانندگی بین المللی الزامی می باشد.

قطار فرودگاه در تایلند

قطار فرودگاه بانکوک یک جایگزین هوشمند برای اتوبوس ها و تاکسی های اکسپرس می باشند. دو مسیر SA اکسپرس می توانند شما را در مدت 15 الی 18 دقیقه به مرکز شهر یا فرودگاه برسانند.

خدمات ترانسفر فرودگاه در تایلند

خدمات ترانسفر فرودگاه، راحت، قابل اطمینان، و مطمئن هستند. این ترانسفر ها شما را به فرودگاه ها و دیگر مقصد های اصلی تور تایلند می رسانند. در تور تایلند برای کاهش هزینه‌های سفر خود سعی کنید از اتوبوس و یا مترو استفاده کنید.

سرویس های سریع فرودگاه در تایلند

با عبور از مسیر پیشخوان های مهاجرت و گمرک به گیت ورود می رسید و از اینجا بدون ایستادن در صف سوار لیموزین خود می شود. این لیموزین ها شما در کمتر از 20 دقیقه به مقصد می رسانند! البته باید آماده باشید که فرودگاه را به موقع ترک نمایید.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 194

به "سیستم های حمل و نقل در فرودگاه بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم های حمل و نقل در فرودگاه بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید