به این 10 علت حتما به بانکوک سفر کنید

به گزارش تور فرانسه، دلهره آور و کثیف؛ ممکن است هنگام توصیف مرکز تایلند، این کلمات را از دیگران بشنوید. این کلمات هر کسی را از سفر به این شهر منصرف می نماید. اما بانکوک یکی از برترین و خاص ترین شهرهای دنیاست که جاذبه های توریستی متنوعی دارد تماشا آنها برای هر فرد اهل سفری جالب خواهد بود. این مطلب به شما می گوید که چرا باید به بانکوک سفر کنید. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

به این 10 علت حتما به بانکوک سفر کنید

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

غذاهای خوشمزه

افرادی که عاشق غذا هستند با قدم گذاشتن به بانکوک، دارای انتخاب های بیشماری هستند. با وجود اینکه متاسفانه غذاهای خیابانی روز به روز کمتر و کمتر در شهر دیده می گردد، تعداد زیادی رستوران و کافه وجود دارد که حتی مشکل پسندترین افراد را هم راضی می نماید. تنوع غذایی در بانکون بسیار است؛ غذاهای ژاپنی، اروپایی، تایلندی، غذاهای گیاهی و دریایی ازجمله این انتخاب ها هستند. به علاوه غذا خوردن در این شهر بسیار مقرون به صرفه است. گردشگران می توانند حتی با کمترین بودجه همه وعده های غذایی را بیرون از هتل و محل سکونت شان صرف نمایند.

کافئین

تعجبی ندارد که مرکز تایلند پر از کافی شاپ های مختلف است. مردم بانکوک باید با سرعت زیاد این شهر خود را تطبیق دهند اینطور نیست؟ به همین علت است که کافی شاپ های زیادی در سطح شهر دیده می گردد. هر کافه به نظر زیباتر و جالب تر از کافه قبلی می آید. و تقریبا هر محله دارای یک کافی شاپ منحصربفرد است. بنابراین بانکوک برای افرادی که به قهوه علاقه دارند جای ایده آلی است.

معابد تاریخی

بانکوک پر از معابد قدیمی و زیبا است. برترین بخش این مسئله این است که این معابد به راحتی قابل دسترس هستند. بعضی از معابد معروف با فاصله کمی از ایستگاه های وسایل نقلیه عمومی قرار گرفته اند.

برای خرید بلیت هواپیما به مقصد تایلند به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1289

به "به این 10 علت حتما به بانکوک سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به این 10 علت حتما به بانکوک سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید