شهردار یاسوج استعفا بدهد و برود ، بودن او در این مسند به نفعش نیست

به گزارش تور فرانسه، عضو با سابقه شورای شهر یاسوج با بیان اینکه 95 درصد مردم و مسئولان مخالف حضور شهردار هستند گفت: آقای مقدم استعفا بدهد و برود.

شهردار یاسوج استعفا بدهد و برود ، بودن او در این مسند به نفعش نیست

به گزارش خبرنگاران، راهنمایی اکبری پس از جلسه رای اعتماد دوباره به شهردار یاسوج اظهار کرد: تا 2 یا 3 ماه پیش من یکی از هواداران شهردار بودم و یاری می کردیم تا حرکت کند و کار عمرانی انجام گردد و مردم راضی شوند.

او گفت: اما هر چه کردیم تغییر و اصلاح انجام نشد مثلاً برای گرفتن پیمانکار چنان کم توجهی می شد تا که به فصل زمستان رسیدیم و از این دست کارها که موجب مخالفت ما نیز شد.

این عضو با سابقه شورای شهر یاسوج با بیان اینکه 95 درصد مردم و مسئولان مخالف حضور شهردار و 99.5 درصد از کارمندان شهرداری چه بازنشسته و چه شاغل در حال حاضر مخالف ادامه کار آقای مقدم هستند گفت: نوک پیکان هم در این خصوص به طرف ما بود لذا از او محترمانه خواستم که بر اساس این مخالفت ها خودش استعفا دهد و محترمانه برود.

او توضیح داد: لذا به علت تعهدی که به مردم دارم در این جلسه به او رای مخالف دادم و مخالف ماندن ایشان هستم چرا که بودن او در این مسند دیگر به نفع خود او نخواهد بود و معتقدم اگر خودش استعفا بدهد و برود برترین کار را نموده است او بیش از شش سال شهرداری یاسوج بوده لذا همچنان دوست او هستم اما در رابطه با مسائل کاری به علت عملکرد ضعیف از این پس مخالف او خواهم بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1738

به "شهردار یاسوج استعفا بدهد و برود ، بودن او در این مسند به نفعش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار یاسوج استعفا بدهد و برود ، بودن او در این مسند به نفعش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید