شهر هانوفر، شهر نمایشگاه ها

به گزارش تور فرانسه، هانوفر به شهر نمایشگاه ها معروف بوده و بزرگترین نمایشگاه کامپیوتر دنیا به نام سبیت و نمایشگاه صنعت و تکنولوژی، نمایشگاه هانوفر در آن برگزار می‌شود. در این مقاله به معرفی بهترین ویژگی‌های این شهر برای سفر پرداخته‌ایم.

شهر هانوفر، شهر نمایشگاه ها

شهر هانوفر در هنگام برگزاری نمایشگاه‌ها پر جنب‌وجوش‌تر از بقیه زمان‌ها است. نمایشگاه خودروهای سنگین، فناوری بیوتکنولوژی و نمایشگاه دام و حیوانات از نمایشگاه‌های مورد علاقه بازرگانان در این شهر زیبای کشور آلمان است. هانوفر به شهر سبز معروف بوده و باغ‌های هاوزن (باغ بزرگ، باغ گئورگ و باغ کوه) در قلب شهر و طبیعت زیبای این شهر قرار دارند. هر کدام از این باغ‌ها آرایش و فضای متفاوتی دارند. پارک شهر و باغ وحش بزرگ شهر و دریاچه ی مصنوعی و بزرگ ماش نیز زیبایی طبیعت شهر را چند برابر نموده‌اند. همچنین قلعه تاریخی مارین برگ که در بین جنگل‌های شهر قرار دارد از بهترین جاذبه‎های این شهر می‌باشد.

شهر هانوفر میزبان بزرگترین جشن شادی (شوتسن فست) دنیا می‌باشد. رژه مشهور این کارناوال یکی از بلندترین‌ها در نوع خود و شاید بلندترین رژه در دنیا است. فستیوال بین المللی جاز نیز یکی از محبوب‌ترین فستیوال های هانوفر می‌باشد که در ماه‌های مه و ژوئن برگزار می شود. علاوه بر این ها، فستیوال بهار، فستیوال باغ بزرگ، فستیوال دریاچه ی ماش و بازارهای کریسمس، مجموعه ی کاملی از فستیوال ها و جشن های چهار فصل هانوفر هستند.

در کنار تمام جذابیت های طبیعی شهر هانوفر در تور آلمان باید به بازدید موزه اشپرنگل با مجموعه بی‌نظیری از نقاشی‌های مدرنی چون پیکاسو بروید.

هانوفر یک شهر گران نبوده و مانند دیگر شهرهای آلمان رستوران‌های سنتی آلمانی و ایتالیایی و چینی مناسب برای هر سلیقه‌ای دارد. یک وعده غذا در هانوفر بین 4 تا 25 یورو هزینه دارد و تقریبا می‌توان گفت هزینه اقامت در این شهر کمتر از دیگر شهرهای آلمان است و هزینه اقامت دو نفر در یک هتل چهار ستاره، بین 80 تا 150 یورو است. بهترین زمان برای تجربه بهترین آب‌وهوای این شهر فصل‌های بهار و تابستان است. این شهر پاییز زیبایی دارد و زمستان آن واقعا سرد است. در هر صورت بهترین زمان برای سفر به شهر هانوفر آلمان از اردیبهشت تا مهر است.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 241

به "شهر هانوفر، شهر نمایشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر هانوفر، شهر نمایشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید