صلاحیت نوری در کمیسیون آموزش تایید شد

به گزارش تور فرانسه، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تایید صلاحیت یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه این کمیسیون اطلاع داد.

صلاحیت نوری در کمیسیون آموزش تایید شد

به گزارش ایسنا، رضا حاجی پور در مورد جلسه امروز صبح کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون که با حضور یوسف نوری وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید به جمع بندی آنالیز صلاحیت وی پرداختیم، در ابتدای این نشست نمایندگان به دغدغه های خود و مطالبات فرهنگیان اشاره کردند و در ادامه نوری به مطالب مطرح شده پاسخ داد و برنامه های خود را تشریح کرد.

وی اضافه نمود: در این نشست بعلاوه نمایندگان مباحثی، چون ارتقای فضا و سرانه آموزشی در کشور، توزیع کتب درسی و بهبود محتوای آن و ساماندهی در برگزاری کلاس های حضوری و غیرحضوری، اصلاح شرایط صندوق ذخیره فرهنگیان، ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش و اجرای رتبه بندی فرهنگیان را مورد تاکید و اشاره قرار دادند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در سرانجام مطرح نمود: در سرانجام آنالیز ها مقدار رضایت اعضای کمیسیون از برنامه ها، سوابق و صلاحیت وزیر پیشنهادی به رای گذاشته شد و اکثریت اعضای کمیسیون به صلاحیت وزیر پیشنهادی رأی مثبت دادند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1450

به "صلاحیت نوری در کمیسیون آموزش تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صلاحیت نوری در کمیسیون آموزش تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید