فار کرای 6 پس فردا رونمایی می گردد

به گزارش تور فرانسه، چند ساعت پس از انتشار غیر رسمی اولین اطلاعات ششمین قسمت مجموعه بازی های فار کرای، شرکت بازی سازی یوبی سافت ضمن تایید وجود Far Cry 6 از رونمایی آن در مراسم Ubisoft Forward یکشنبه شب اطلاع داد. فار کرای 6 قرار است مثل چند قسمت اخیر این مجموعه روی یک ضد قهرمان تمرکز داشته باشد و ضد قهرمان ششمین قسمت این مجموعه، بازیگر شخصیت گاس فرینگ سریال برکینگ بد است.

فار کرای 6 پس فردا رونمایی می گردد

بازی Far Cry 6 دیشب برای اولین بار در پلی استیشن استور هنگ کنگ دیده شد. طولی نکشید تا یوبی سافت تمام اطلاعات مربوط به بازی را از روی پلی استیشن استور حذف کند، ولی همان زمان کوتاه هم کافی بود تا افراد از صفحه رسمی بازی تعدادی اسکرین شات بگیرند. به لطف این تصاویر، کمی از قصه اصلی Far Cry 6 می دانیم.

اتفاقات قصه بازی در کشوری به اسم یارا روی می دهد؛ شهری که ظاهرا در امریکای جنوبی قرار گرفته است. جیانکارلو اسپوزیتو، بازیگر معروف نقش گاس فرینگ سریال برکینگ بد، دیکتاتوری است که بر کشور یارا حکومت می نماید. این شخصیت که آنتون کاستیو نام دارد، به دنبال برگرداندن افتخار گذشته کشورش است، آن هم به هر قیمتی. در این میان هم پسرش دیگو او را همراهی می نماید.

تصویر روی جلد بازی که بیرون درز نموده، آنتون کاستیو و پسرش را به خوبی نشان می دهد. جمعیت زیادی از هواداران، مشخصه های ظاهری دیگو را با ضد قهرمان اصلی فار کرای 3 یعنی واس مقایسه نموده و نتیجه گیری نموده اند که آن ها یک شخصیت هستند. البته که از نظر مکانی فار کرای 3 و فار کرای 6 کاملا متفاوت هستند.

کشتارهای کاستیو در کشورش، منجر به شکل گیری انقلابی شده است. بازی نماینده ها قصه بازی را در نقش شخصیتی به اسم دنی روهاس دنبال می نمایند. دنی به نیروهای چریکی یارا می پیوندد تا در مقابل کاستیو و ارتش او مبارزه و کشورش را آزاد کند.

در توضیحات بازی آمده است که Far Cry 6 عظیمترین نقشه این مجموعه را دارد؛ طوری که از جنگل های عظیم و همیشگی فار کرای گرفته تا پایتخت یارا به اسم اسپرانزا را در خود جای داده است.

هم چنین گفته شده است که خریداران نسخه دیجیتال Far Cry 6 روی پلی استیشن 4، به صورت رایگان نسخه پلی استیشن 5 این بازی را دریافت خواهند کرد. مطمئنا این موضوع برای نسخه های ایکس باکس بازی هم صدق خواهد نمود.

عرضه Far Cry 6 برای روز 18 فوریه سال 2021 (30 بهمن 1399) در نظر گرفته شده است.

تیزر کوتاه بازی که توسط یوبی سافت و مطمئنا به خاطر به بیرون درز کردن اطلاعات بازی منتشر شده است را در ادامه قرار داده ایم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 625

به "فار کرای 6 پس فردا رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فار کرای 6 پس فردا رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید