فدراسیون کمکی به پرسپولیس نکرد، فشار را از روی مهاجمان ما بردارید

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و نساجی مازندران گفت: نساجی همواره برای من تداعی کننده احساسات خوب است چون خودم آنجا کار نموده ام. آنها طرفداران بسیار خوب و پرشوری دارند. من حس خاص نسبت به نساجی دارم. امیدوارم به غیر از بازی فردا در لیگ برتر پیروز باشند.

فدراسیون کمکی به پرسپولیس نکرد، فشار را از روی مهاجمان ما بردارید

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: امروز آخرین جلسه آنالیز حریف ما خواهد بود. می دانیم نقاط ضعف و قوت آنها چیست. زمان کمی برای هماهنگی داشتیم اما در همین مدت هم روی این تیم کار کردیم.

وی درباره ملاقات با نساجی تاکید نمود: ابتدا می خواهیم بازی خوب و قابل احترامی داشته باشیم و سپس دنبال سه امتیاز هستیم.

مطهری درباره گل نزدن مهاجمان پرسپولیس توضیح داد: خیلی ها این روزها می گویند پرسپولیس از موقعیت های گل خود استفاده نمی نماید. من 6-7 ماه پیش هم گفتم باید روی این تیم صبر داشت. تیمی که برای سیدجلال حسینی موقعیت گل ایجاد می گردد و احمد نورالهی و میلاد سرلک گل می زنند احتیاج به صبوری طرفداران دارد. این تیم از لحاظ تاکتیکی تیم موفقی است. خواهش می کنم فشار را از روی مهاجمان پرسپولیس بردارید.

مربی سرخپوشان ادامه داد: سعی می کنیم با کوشش و تمرین بیشتر بهتر کار کنیم و گل های زده را افزایش بدهیم. بازیکنان با دل و جان کار می نمایند. جزو تیم هایی هستیم که کمترین دریافتی را داشته ایم اما اعضای تیم جنگجو هستند و مبارزه می نمایند. البته باشگاه کوشش خود را می نماید و امیدوارم این مسائل به زودی حل گردد.

مطهری درباره ادامه ممنوعیت حضور طرفداران در استادیوم ها گفت: من به حرف ارنستو والورده سرمربی پیشین بارسلونا رسیدم که نبود طرفداران خیلی سخت است. از زمانیکه ما آمدیم شاید تنها در دو بازی حضور آنها را حس کردیم. ما از حضور تماشاگران محروم بودیم. بازی کردن در استادیوم آزادی بدون طرفداران مانند اکران یک فیلم خوب در بهترین سینما بدون تماشاگران است.

او درباره انتقاد از عملکرد مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس توضیح داد: اگر در طول بازی موقعیت درست نکنید موضوع چیز دیگری است. وقتی برای یک بازی طراحی های گوناگون دارید، با کوشش و تمرین بیشتر این مشکل هم برطرف می گردد. انتقادی که با استدلال و منطق باشد را می پذیریم.

مربی پرسپولیس درباره برطرف مصدومیت کاپیتان پرسپولیس گفت: سیدجلال حسینی مسئله ای برای بازی کردن ندارد. ضمن اینکه فرشاد فرجی باید دوباره آزمایش کرونا بدهد و شرایطش آنالیز گردد.

مطهری درباره انتقاد از لو رفتن ترکیب پرسپولیس پیش از آغاز مسابقه در فضای مجازی اظهارکرد: ما همواره سعی کردیم روی کار خودمان تمرکز کنیم. ارکان باشگاه و مدیریت، این مساله را آنالیز می نمایند. چیز قشنگی نیست اما در تیم های عظیم مثل بارسلونا و رئال مادرید نیز معمولاً ترکیب معین است. ما به عنوان مربی حساسیتی نداریم ولی اگر این اتفاق می افتد باشگاه باید پیگیری کند.

او درباره مسائل به وجود آمده در صدور ویزا کاروان این تیم برای سفر به هند و یاری به باشگاه پرسپولیس، گفت: تا جایی که می دانم هیچ یاریی نشده و باشگاه کاملاً تنها بوده است. حتی فدراسیون نیز یاریی به پرسپولیس نکرده است. با این حال کوشش و پیگیری مدیرعامل به نتیجه رسید و مشکل در حال برطرف شدن است.

مربی پرسپولیس درباره محرومیت یحیی گل محمدی یادآور شد: شما می توانید از داوران یا ناظران بپرسید که کادر فنی پرسپولیس کمترین حاشیه را دارند. گاهی اوقات اجتناب ناپذیر است. من خودم در بازی با پدیده مشهد محروم بودم. به جرات قسم می خورم از چهار کارتی که گرفتم سه کارت ناجوانمردانه است. البته داوران شرافتمندانه کار خودشان را پیش می برند.

او درباره قرعه پرسپولیس در جام حذفی با شاهین بندر عامری گفت: درباره شاهین شناختی نداریم اما بوشهر همواره فوتبال خوبی داشته است. می رویم تا بازی خوب انجام دهیم چون در تمام جام ها مدعی هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1078

به "فدراسیون کمکی به پرسپولیس نکرد، فشار را از روی مهاجمان ما بردارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون کمکی به پرسپولیس نکرد، فشار را از روی مهاجمان ما بردارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید