خبرنگاران محدودیت های جدید کرونایی از 14 آبان در مشهد شروع می گردد

به گزارش تور فرانسه، مشهد- خبرنگاران- سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان خراسان رضوی از اجرای محدویت های جدید کرونایی از روز چهارشنبه 14 آبان ماه در مشهد اطلاع داد.

خبرنگاران محدودیت های جدید کرونایی از 14 آبان در مشهد شروع می گردد

دکتر محمدحسین بحرینی روز شنبه به خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط قرمز و شیوع بیماری کرونا در شهر مشهد، محدودیت های کرونایی به مدت 10 روز در این کلانشهر اجرا می گردد که مدت این محدودیت ها قابل تمدید است.

وی اضافه کرد: این محدودیت ها برای گروه های شغلی سه و چهار در نظر گرفته شده که شامل فعالیت های همراه با تجمع بویژه در مراکز آموزشی و باشگاههای ورزشی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشاغل گروه سوم را شامل دانشگاهها، مدارس، حوزه های علمیه، آکادمی های فنی و حرفه ای، زبان سراها و سایر آکادمی ها، کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی مطرح کرد.

وی ادامه داد: مشاغل گروه چهارم نیز شامل باشگاه های ورزشی برای ورزش های پربرخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه روزی، کافه، قهوه خانه و چای خانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی ها و مراکز تفریحی آبی و مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها هستند.

80 درصد از جمعیت 6 میلیون و 400 هزار نفری استان خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه این جمعیت توسط سایر دانشکده و دانشگاه های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت حیدریه، تربت جام و نیشابور خدمات رسانی می شوند.

براساس آخرین آمار رسمی تا به امروز 612 هزار و 772 نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 386 بیمار مبتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری در کشور به 34 هزار و 864 نفر رسیده است.

همچنین تا به امروز 481 هزار و 930 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 812

به "خبرنگاران محدودیت های جدید کرونایی از 14 آبان در مشهد شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت های جدید کرونایی از 14 آبان در مشهد شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید