فرهاد مجیدی اسبی زین شده و آماده تاختن را تحویل گرفت

به گزارش تور فرانسه، مجید رضایی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: فرهاد مجیدی در دوران بازیگری اش آنقدر باهوش بود که هرگاه تیم در زمین دچار رکود می شد با یک حرکت تیم را از رکود خارج می کرد. من امیدوارم این هوشیاری را در دوران مربیگری اش هم داشته باشد. او از سرمایه های باشگاه استقلال است و امیدوارم روزهای خوبی را برای او در مربیگری ببینیم.

فرهاد مجیدی اسبی زین شده و آماده تاختن را تحویل گرفت

عضو پیشین کمیته فنی استقلال اضافه نمود: استراماچونی ساختار تیم را کاملا ترمیم کرد و این تیم مثل یک موتور روغن کاری شده راه افتاده است. نشستن فرهاد روی نیمکت این تیم شبیه این است که فردی یک اسب زین شده و آماده تاختن را سوار گردد. اگر از این زاویه به استقلال نگاه گردد باید گفت کار فرهاد نسبتا ساده است.

وی اضافه نمود: البته مجیدی بسیار جوان است و برای پیروزیت باید مشاوران باتجربه و خوبی را در کنارش داشته باشد. فرهاد همانطور که در دوران بازیگری هوشیار بود و از تجربه بزرگان استفاده کرد و همیشه حرف باتجربه ترها را گوش داد و پیروز شد، در دوران مربیگری هم باید حرف بزرگترهای خودش را گوش کند تا پیروز گردد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: طرفداران به استراماچونی و تیمش دل بسته بودند و بعید نیست فرهاد را با او مقایسه نمایند. مجیدی یک مربی مستقل است و باید سعی کند بدون آن که هارمونی تیم را به هم بریزد سلیقه خودش را در تیم اعمال کند.

دروازه بان پیشین استقلال گفت: این تیم در برهه ای حساس قرار گرفته است و به عنوان یک پیشکسوت از همه پیشکسوتان و طرفداران می خواهم به هر طریقی که می توانند به این تیم یاری نمایند تا از این مقطع حساس سربلند بیرون آید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 146

به "فرهاد مجیدی اسبی زین شده و آماده تاختن را تحویل گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی اسبی زین شده و آماده تاختن را تحویل گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید