فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک

به گزارش تور فرانسه، فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی بانکوک، پرترددترین فرودگاه بین‌المللی کشور تایلند است. در این فرودگاه می‌توانید پول خود را چنج کرده و یا به خرید سوغاتی بپردازید، البته مانند همه فرودگاه‌های قیمت اجناس در آن گران است.

فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک

مسافران ترانزیت لازم است به باجه های کنترل خط هوایی رجوع کنند. این باجه ها در یک طبقه از فرودگاه قرار گرفته است. اگر وقت زیادی تا زمان پرواز بعدی دارید و می خواهید کمی استراحت کنید و بخوابید، کافیست به طبقه چهارم فرودگاه بروید و در یکی از اتاق های Louis Tavern Dayrooms در جی کنکورس کمی رفع خستگی کنید. هزینه این اتاق ها بین 2200 تا 2400 بات برای هر ساعت است. تمام خروج ها در فرودگاه سوارنابومی بانکوک در پیشخوان های کنترل ورود در طبقه چهارم ترمینال خروجی قرار دارند. ردیف های B تا C مربوط به کنترل های داخلی هستند. ردیف A به مسافران خط هوایی رویال فرست کلاس تایلند و رویال سیلک قرار گرفته است. برای خروج های بین المللی به ردیف های D تا W مراجعه کنید. همیشه حداقل 2.5 ساعت قبل از حرکت پرواز های بین المللی و یا 80 دقیقه قبل از حرکت پروازهای داخلی در فروگاه حاضر باشید. ورود شما به ساختمان ترمینال اصلی ممکن است از طریق گیت ترمینال یا گیت اتوبوس است. اولین مکانی که در تور تایلند پای خود را به زمین خواهید گذاشت، فرودگاه بین‌المللی سوارناموبی است.

پیشخوان های تبدیل ارز و خودپردازها در امتداد سه دیوار سالن ورود و سایر مکان‌های سالن ورود قرار گرفته است که همه 24 ساعته باز هستند. چند تا از آنها را در طبقه سوم هم می توانید پیدا کنید. بانک ها را هم می توانید در انتهای غربی سالن خروج و طبقه سوم پیدا کنید. تور تایلند فرصتی مناسب برای بازدید از جاذبه‌های زیبا و متنوع است.

کیوسک های اینترنت، تلفن های وب و محلی و تلفن های بین المللی در سرتاسر فرودگاه مهیا هستند. کارت های تلفن بین المللی و محلی را می توانید از Family Mart خرید. اپراتورهای تلفن همراه محلی که عبارتند از DTAC، AIS، TRUE را می توانید در سالن ورود بین المللی پیدا نمایید.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 195

به "فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید