فکری در آرزوی مهمترین انتقال نیم فصل لیگ برتر، گزینه ای که ذهن سرمربی استقلال را به هم ریخت خبرنگاران

به گزارش تور فرانسه، محمود فکری که به شکل غیرمنتظره ای چند گزینه جانشینی اش از لیست مدیران استقلال خارج شدند فرصت چندانی برای بازسازی اعتماد طرفداران و هیئت مدیره آبی ها ندارد.

فکری در آرزوی مهمترین انتقال نیم فصل لیگ برتر، گزینه ای که ذهن سرمربی استقلال را به هم ریخت خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمود فکری رای اعتماد موقتی از مدیران باشگاه گرفته است تا بلکه با آغاز نیم فصل دوم استقلال شکل یک مدعی جدی قهرمانی به خود بگیرد. با این حال طی هفته های اخیر چند گزینه برای جانشینی محمود فکری مطرح شده بودند که از میان آنها امیر قلعه نویی با شکست سنگین خود در بازی آخر نیم فصل برابر پرسپولیس عملاً خط قرمز به روی نام خود کشید.

مهدی پاشازاده هم که با قبول راهنمایی ماشین سازی خیال محمود فکری را راحت کرد تا دو گزینه مدیران استقلال عملا از دور خارج شوند. پیش از آن هم مجتبی حسینی که نامش به عنوان یکی از گزینه ها مطرح شده بود با ذوب آهن به توافق رسید و در مورد محمد تقوی دیگر گزینه نیمکت استقلال گفته می گردد به دلایل غیرفوتبالی فعلا امکان حضورش در ایران نیست تا تنها یک گزینه باقی بماند. گزینه ای که ذهن محمود فکری این روزها بیشتر از هر کسی مشغول اوست.

فرهاد مجیدی این روزها تنها گزینه به جامانده برای نیمکت استقلال است. کسی که از ابتدای فصل پیشنهاد تراکتور، نساجی، ذوب آهن و آلومینویم اراک را رد نموده است تا این شایعه پررنگ گردد او در انتظار نشستن روی نیمکت استقلال است.

شاید این روزها آرزوی اصلی محمود فکری، قبول راهنمایی یک تیم لیگ رجحان از سوی فرهاد مجیدی باشد تا تکلیف تنها گزینه باقی مانده برای جانشینی اش هم معین گردد. اما با رویه ای که مجیدی در پیش گرفته است محقق شدن آرزوی فکری مساوی است با برکناری اش!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1071

به "فکری در آرزوی مهمترین انتقال نیم فصل لیگ برتر، گزینه ای که ذهن سرمربی استقلال را به هم ریخت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری در آرزوی مهمترین انتقال نیم فصل لیگ برتر، گزینه ای که ذهن سرمربی استقلال را به هم ریخت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید