لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در استمفوردبریج نخستین شکست چلسی را رقم زد، دومین باخت متوالی منچستریونایتد در اولدترافورد

به گزارش تور فرانسه، دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی مدافع اسم قهرمانی رقابت ها در خانه قهرمان فصل گذشته اروپا و ثبت دومین شکست متوالی در کارنامه شیاطین سرخ شروع شد.

لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در استمفوردبریج نخستین شکست چلسی را رقم زد، دومین باخت متوالی منچستریونایتد در اولدترافورد

به گزارش خبرنگاران، در شروع هفته ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (شنبه) دو بازی انجام شد که در سرانجام آنها منچسترسیتی در خانه چلسی به رجحان رسید و منچستریونایتد در خانه به استون ویلا باخت.

در مهمترین بازی هفته، مدافع اسم قهرمانی رقابت ها با نتیجه یک بر سر از سد میزبان خود چلسی گذشت. تنها گل منجر به چهارمین برد فصل منچسترسیتی را گابریل ژسوس در دقیقه 53 به ثمر رساند. این نتیجه بعلاوه باعث ثبت اولین شکست چلسی در این فصل لیگ برتر انگلیس شد ضمن اینکه صندلی این دو تیم در جدول رده بندی هم تغییر کرد. سیتی با این پیروزی 13 امتیازی شد و جای چلسی را در رده دوم جدول گرفت و این تیم را که فقط تفاضل گلش از آبی های شهر منچستر پایین تر است به صندلی سوم فرستاد.

اما در بازی همزمان دیگر تیم شهر منچستر، یعنی یونایتد در استادیوم اولدترافورد میزبان استون ویلا بود و با دریافت گل در فاصله دو دقیقه به سرانجام مسابقه، با نتیجه یک بر صفر به میهمان خود باخت. تنها گل این بازی را کورتنی هاوس در دقیقه 88 به ثمر رساند. این نتیجه در حالی رقم خورد که برونو فرناندز در دقیقه 2+90 یک ضربه پنالتی را برای یونایتد از دست داد.

همانند چلسی، منچستریونایتد هم اولین شکستش را در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس متحمل شد و به همین علت هم فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد. علاوه بر این شاگردان اولگنار سولسشایر با 13 امتیازی که از قبل داشتند به رده چهارم سقوط کردند. این دومین باخت متوالی شیاطین سرخ پس از شکست خانگی هفته گذشته مقابل وستهام در اولدترافورد که منجر به حذف شان از جام اتحادیه انگلیس شد، محسوب می گردد.

امروز چهار بازی همزمان دیگر از ساعت 17:30 به وقت تهران در لیگ برتر انگلیس برگزار می گردد که برنامه آنها به توضیح زیر است:

لسترسیتی - برنلی

اورتون - نوریچ

لیدزیونایتد - وستهام

واتفورد - نیوکاسل

در آخرین بازی هم از ساعت 20 به وقت تهران، لیورپول میهمان برنتفورد تیم سامان قدوس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1342

به "لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در استمفوردبریج نخستین شکست چلسی را رقم زد، دومین باخت متوالی منچستریونایتد در اولدترافورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در استمفوردبریج نخستین شکست چلسی را رقم زد، دومین باخت متوالی منچستریونایتد در اولدترافورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید