محدود شدن صدور ویزای آلمان تا اطلاع ثانوی

به گزارش تور فرانسه، بر طبق سخنان کارگزار ویزای آلمان، محدود شدن صدور ویزای آلمان برای شهروندان مناطق پرخطر ویروس کرونا صورت گرفت.

محدود شدن صدور ویزای آلمان تا اطلاع ثانوی

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

محدودیت شامل حال چه کسانی می گردد؟

ویزامتریک که کارگزار رسمی خدمات ویزا از سوی سفارت آلمان در بعضی کشورها از جمله ایران است، با انتشار اطلاعیه ای بیان کرد: از تاریخ 11 اسفند 1398 (برابر با 1 مارس 2020) تا اطلاع ثانوی به متقاضیانی که از مناطقی خاص هستند، اجازه ورود به ساختمان ارایه خدمات خارجی ویزامتریک را نمیدهد. انستیتو روبرت کوخ ـ سازمان مسؤول پیشگیری و کنترل بیماری ها در آلمان ـ مناطق پر ریسک را به این ترتیب دسته بندی نموده است:

در چین: استان هوبی (شامل شهر ووهان) و شهرهای ونژو، هانگژو، نینگبو، تایژو در استان ژجیانگ.

در ایتالیا: استان لودی در منطقه لمباردی و شهر وُ در استان پادووا در منطقه ونتو.

در کره جنوبی: استان جیونگسانگبوک-دو (جیونگسانگ شمالی)

در ایران: استان قم

سفارت آلمان در تهران نیز به تمام متقاضیانی که درخواست ویزا آنها - با توجه به مسائل فعلی موجود برای سفر خارجی - ضروری و فوری نیست، پیشنهاد کرد از مراجعه در تاریخ مقرر صرف نظر نموده و قرار خود را لغو نمایند و یا به تاریخ دیرتر تغییر دهند. هواپیمایی لوفت هانزا نیز در بیانیه ای از تمدید تعلیق پروازها از آلمان به مقصد ایران تا خاتمه ماه آوریل (11 اردیبهشت ماه 99) خبر داد. البته شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران همچنان از تهران به شهرهایی در آلمان پرواز دارد، به این شرط که مسافرانش گواهی سلامت داشته باشند. انستیتو روبرت کخ آلمان تا کنون ابتلای حدود 350 شهروند آلمانی را به ویروس کرونا تایید نموده است. شیوع ویروس کرونا باعث تعلیق بسیاری از پروازهای بین المللی و مسدود شدن مرزهای زمینی شد، بویژه در کشورهایی که شمار مبتلایان به نسبت سایرین بیشتر بوده اند.

منبع: ایسنا

منبع: همگردی
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 320

به "محدود شدن صدور ویزای آلمان تا اطلاع ثانوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدود شدن صدور ویزای آلمان تا اطلاع ثانوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید