مدیر تیم آلومینیوم: نتایج ما مطابق انتظار نبوده اما باید نگاهی واقع بینانه داشته باشیم، بازی با پرسپولیس برای ما و طرفداران مجذوب کننده است

به گزارش تور فرانسه، مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که نگاه ها به نتایج این تیم باید مطابق با واقعیات باشد.

مدیر تیم آلومینیوم: نتایج ما مطابق انتظار نبوده اما باید نگاهی واقع بینانه داشته باشیم، بازی با پرسپولیس برای ما و طرفداران مجذوب کننده است

حمیدرضا امیدوار درباره نتایج ضعیف آلومینیوم اراک در هفته های گذشته لیگ برتر و ناکامی این تیم در کسب پیروزی ظرف 12 هفته گذشته لیگ برتر، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: نتایج تیم در هفته های گذشته مطابق انتظارات نبوده است، اما نسبت به نتایج آلومینیوم باید نگاهی واقع بینانه و منطقی داشته باشیم. در نیم فصل اول امتیازات خوبی به دست آوردیم و همین باعث افزایش انتظارات از آلومینیوم شد. نتایج تیم پستی و بلندی دارد و فعلاً در پستی های آن گیر نموده ایم.

وی در خصوص احتمال سقوط آلومینیوم به رده دوازدهم، در سرانجام هفته بیست ودوم لیگ گفت: شرایط جدول با یک برد تغییر می نماید و هنوز 9 بازی تا سرانجام فصل به جای مانده است. نگاه ها نسبت به آلومینیوم باید منطقی باشد و 15 تیم دیگر هم کوشش می نمایند موقعیت خوبی در جدول داشته باشند. برای کسب نتایج خوب و خوشحالی مردم اراک و کارگران کارخانه آلومینیوم، کوشش خود را می کنیم. بازیکنان ما همدل هستند تا با ارائه بازی خوب برابر ذوب آهن، از شرایط فعلی خارج شویم.

مدیر تیم آلومینیوم اراک راجع به علت فرایند ضعیف شاگردان رسول خطیبی اعلام کرد: تعدادی از بازیکنان آلومینیوم در هفته های گذشته به ویروس کرونا مبتلا شدند و بدن آنها با ابتلا به این ویروس ضعیف شد. این بازیکنان از شرایط آرمانی دور بودند که حالا شرایط خوبی دارند. یکی دو بازیکن ما دچار مصدومیت شده اند که کادر پزشکی کوشش می نمایند آنها را به بازی با ذوب آهن برسانند.

امیدوار درباره رویارویی با پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی توضیح داد: اگر قرار باشد در جام حذفی پیروز باشیم، باید با همه تیم ها بازی کنیم و فرقی میان رقیب ضعیف و قوی وجود ندارد. ملاقات با پرسپولیس هم برای ما و طرفداران آلومینیوم مجذوب کننده خواهد بود. این پنجمین بازی ما با این تیم خواهد بود و دو بار برابر پرسپولیس پیروز شده ایم. این مسابقه برای ما ویژه است و کوشش می کنیم نتیجه خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1582

به "مدیر تیم آلومینیوم: نتایج ما مطابق انتظار نبوده اما باید نگاهی واقع بینانه داشته باشیم، بازی با پرسپولیس برای ما و طرفداران مجذوب کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر تیم آلومینیوم: نتایج ما مطابق انتظار نبوده اما باید نگاهی واقع بینانه داشته باشیم، بازی با پرسپولیس برای ما و طرفداران مجذوب کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید