مرثیه رهبر ارکستر جهانی برای جان باختگان هواپیمای اوکراینی

به گزارش تور فرانسه، تازه ترین اثر موسیقایی لوریس چکناوریان آهنگساز و رهبر ارکستر مطرح به نام مرثیه ای برای پرواز 752 با موضوع جان باختگان هواپیمای اوکراینی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

مرثیه رهبر ارکستر جهانی برای جان باختگان هواپیمای اوکراینی

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، تازه ترین اثر موسیقایی لوریس چکناوریان آهنگساز و رهبر ارکستر مطرح به نام مرثیه ای برای پرواز 752 با موضوع جانباختگان پرواز هواپیمای اوکراینی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

لوریس چکناوریان درباره جزییات انتشار این اثر موسیقایی توضیح داد: همان طور که در تیزر این اثر هم توضیح داده ام، اتفاق تلخ و غم انگیزی که برای هواپیمای اوکراینی افتاد، من را بسیار تحت تاثیر قرار داد. به همین جهت تصمیم گرفتم این حس و حال را به موزیک تبدیل کنم و تصور می کنم یک معجزه رخ داد که این چنین توانستم در مدت کوتاهی کار را به مرحله اجرا برسانم.

وی ادامه داد: در این راه دوستان و همراهانی بودند که در نت نویسی، تولید، نوازندگی، اجرا و ضبط اثر بهترین همکاری را با من داشتند که جا دارد از یکایک آن ها تشکر و قدردانی ویژه داشته باشم. به هر حال این اثر نوعی همراهی من و سایر همکارانم در پروژه با هموطنان عزیزم در این حادثه تلخ و خانواده های داغ دار حادثه دیده است که امیدوارم با عشق و دعا بتوانیم از طریق زبان موسیقی کمی درد ها را التیام دهیم.

پروژه موسیقایی مرثیه ای برای پرواز 752 اثر لوریس چکناوریان با اخذ مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط موسسه فرهنگی هنری رادنواندیش به مدیریت بردیا صدرنوری در فضای مجازی منتشر و به جانباختگان پرواز هواپیمای اوکراینی و خانواده های داغدارشان تقدیم شده است.

در این پروژه که مراحل ضبط آن در استودیو شهر صدای پارسیان به مدیریت آیدین الفت و صدابرداری امید نیک بین انجام گرفته، رازمیک اوحانیان، یارتا یاران، احسان بیرق دار، علیرضا راد، شاهو زندی، ناصر ایزدی و بردیا صدرنوری به همکاری با لوریس چکناوریان پرداخته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 309

به "مرثیه رهبر ارکستر جهانی برای جان باختگان هواپیمای اوکراینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرثیه رهبر ارکستر جهانی برای جان باختگان هواپیمای اوکراینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید