مشخصات فنی گوشی شیائومی CiVi 14 فاش شد

به گزارش تور فرانسه، شیائومی میخواهد 8 روز دیگر از گوشی شیائومی CiVi 14 رونمایی کند. به همین دلیل به تازگی شاهد افشای مشخصات فنی آن بوده ایم.

مشخصات فنی گوشی شیائومی CiVi 14 فاش شد

گوشی های سری Civi شیائومی بالاخره قرار است از انحصار بازار چین خارج شده و بازارهای بین المللی بیایند. نخستین گوشی هم که قرار است سنت شکنی کند، شیائومی CiVi 14 خواهد بود؛ گوشی هوشمندی که شرکت چینی میخواهد 8 روز دیگر رسما از آن رونمایی کند.

از آن جایی که تا رونمایی از این گوشی زمانی باقی نمانده، به تازگی و به لطف وب سایت Flipkart توانستیم از مشخصات فنی آن تا حدودی باخبر شویم. طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی قرار است نسخه دیگری از گوشی شیائومی CiVi 4 پرو باشد با این تفاوت که مدل پرو در بازار چین عرضه شده و این مدل قرار است به بازار جهانی بیاید.

مشخصات فنی گوشی شیائومی CiVi 14

طبق اطلاعات رسمی، نماینده مورد انتظار شیائومی از دوربین هایی ساخت برند لایکا بهره خواهد برد. سیستمی که لایکا آن را برترین سیستم دوربین حرفه ای در رده خودش می داند. فاصله کانونی این سیستم از 15 تا 50 میلی متر است و این یعنی باید انتظار همان سه دوربین به کار رفته در Civi 4 پرو را داشته باشیم؛ 50 مگاپیکسلی اصلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و 50 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 2 برابری اپتیکال.

علاوه بر این ها، گوشی شیائومی CiVi 14 بعلاوه از دو دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. دقیقا مشابه چیزی که در CiVi 4 پرو شاهد هستیم. بعلاوه برای این گوشی از یک نمایشگر زیبا با انحنا از هر چهار طرف در نظر گرفته شده که پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2 از آن در برابر خط و خش و ضربه مراقبت می نماید. این پنل از نوع OLED با وضوح 1.5K و رفرش ریت 120 هرتزی است.

گوشی تازه شیائومی فقط 7.4 میلی متر ضخامت دارد و پنل پشتی آن هم بافتی از جنس چرم مصنوعی دارد. طبق خبرهای موجود، این ماده به کار رفته در ساخت پنل پشتی تا 6 برابر مقاوم تر از نسل گذشته است.

شیائومی CiVi 14 قرار است به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8s نسل 3 مجهز گردد. پردازنده ای که قدرتی نزدیک به اسنپدراگون 8 نسل 2 دارد. باتری 4700 میلی آمپر ساعتی و شارژر سریع 67 واتی هم از دیگر مشخصات فنی این گوشی به حساب می آیند.

تمام این مشخصات فنی مشابه چیزی است که در CiVi 4 پرو دیده بودیم؛ بنابراین شایعات مبنی بر اینکه CiVi 14 نسخه تغییر برندیافته 4 پرو خواهد بود، درست بوده اند. حال تنها چیزی که در خبرها و شایعات نیامده، قیمت این گوشی است که خوشبختانه برای اطلاع از آن هم فقط باید 8 روز منتظر بمانیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 خرداد 1403 بروزرسانی: 15 خرداد 1403 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1841

به "مشخصات فنی گوشی شیائومی CiVi 14 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی گوشی شیائومی CiVi 14 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید