مشخصات کلیدی گوشی تاشو وان پلاس فولد فاش شد

به گزارش تور فرانسه، هفته گذشته تصاویر رندر گوشی تاشو وان پلاس فولد منتشر شد و حالا همان افشاگر مشخصات این گوشی را اعلام نموده است. بر اساس اعلام این افشاگر که معروفیت زیادی هم دارد، وان پلاس فولد با نمایشگر داخلی 7.8 اینچی راهی بازار می گردد که مبتنی بر پنل AMOLED است و رزولوشن 1900 در 2100 را ارائه می دهد. مقدار نمایشگر بیرونی به 6.3 اینچ می رسد و هر دو نمایشگر دارای رفرش ریت 120 هرتز هستند. با وجود اینکه نمایشگر داخلی از نوع LTPO است و می تواند رفرش ریت متغیر ارائه دهد، ولی نمایشگر بیرونی از نوع LTPO به حساب نمی آید.

مشخصات کلیدی گوشی تاشو وان پلاس فولد فاش شد

وان پلاس فولد از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می برد که در کنار آن حداکثر 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی واقع شده است. انرژی گوشی از طرف باتری 4800 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد و به لطف پشتیبانی از شارژ 67 واتی، برای شارژ شدن این باتری لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید. برای مقایسه باید بگوییم که وان پلاس 11 از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و سرعت شارژ آن به 100 وات می رسد.

در ماژول دوربین دایره ای شکل این گوشی، سه دوربین تعبیه شده است. وان پلاس برای این دوربین ها از یاری شرکت هاسلبلاد بهره برده و دوربین اصلی دارای سنسور 48 مگاپیکسلی است. بعلاوه باید به اولترا واید 48 مگاپیکسلی و تله فوتو 64 مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. هنوز معین نیست دوربین تله فوتو این گوشی از نظر زوم چه حرفی برای گفتن دارد. در بدنه این گوشی در کل دو دوربین سلفی تعبیه شده است. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در نمایشگر بیرونی واقع شده است و یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی هم در نمایشگر داخلی تعبیه شده است.

بنا به شایعات منتشر شده، وان پلاس میخواهد حدود 2 ماه دیگر از این گوشی رونمایی کند. این یعنی به احتمال زیاد فقط چند هفته بعد از رونمایی جدیدترین گوشی های تاشو سامسونگ، شاهد رونمایی از وان پلاس فولد خواهیم بود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 تیر 1402 بروزرسانی: 8 تیر 1402 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1795

به "مشخصات کلیدی گوشی تاشو وان پلاس فولد فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کلیدی گوشی تاشو وان پلاس فولد فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید