مسئله ای درباره اوساگونا نیست، فردا واریزی داریم

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان، 35 امتیازی شد تا اختلاف امتیاز خود را با استقلال تهران در صدر جدول با یک بازی بیشتر به صفر برساند.

مسئله ای درباره اوساگونا نیست، فردا واریزی داریم

برد یک بر صفر سرخپوشان مرکز در حالی رقم خورد که حاشیه های اقتصادی این تیم با وجود انتخاب رضا درویش به عنوان مدیرعامل همچنان ادامه دارد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که شایعه احتمال استعفایش از سرمربیگری این تیم مطرح شده بود اعلام نمود فعلاً نمی خواهد کام طرفداران را پس از برد شیرین مقابل فولاد تلخ کند اما همچنان مسائل سر جای خودش است.

او در این باره اضافه کرد: نمی خواهم بعد از برد امشب کام طرفداران خود را تلخ کنیم اما مسائل همچنان پا برجاست. امروز قرار بود پرداختی انجام گردد اما نشد. حالا می گویند فردا و واقعاً نمی دانیم چه اتفاقی رخ می دهد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که روزه سکوت در پاسخ به سوالات گرفته بود پس از سرانجام بازی امروز شکسته شد.

او در ابتدا درباره بسته شدن پنجره جابجاییی این باشگاه به علت عدم پرداخت مطالبات کریستین اوساگونا گفت: هفته پیش پول را فرستادیم ولی به علت تحریم ها پول به حساب ما برگشته است اما فردا یا پس فردا از روشی دیگر کار را انجام می دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: از نظر ما مسئله ای نیست و 101 هزار دلار پرداخت شده است ولی به خاطر تحریم ها مسائلی است که نمی گردد حرفی درباره آن زد. به هر حال ما پول را دادیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شکایت بوژیدار رادوشوویچ تاکید نمود: همین امروز با او تماس داشتم. گویا او مشهور به بداخلاقی و این رفتارها است. کمیته فنی و سرمربی در خصوص آن نظر می دهد و اگر هر راهی را آنها در خصوص قرارداد وی تعیین نمایند انجام می دهیم.

او درباره اعلام فهرست جذب پرسپولیس برای جابجایی زمستانی یادآور شد: بازی تازه تمام شده و او فهرست می ده. ما هم تا حد توان آنها را برآورده می کنیم.

درویش در سرانجام درباره زمان پرداخت مطالبات اعضای تیم اعلام نمود: فردا پول به حساب هایشان واریز می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1552

به "مسئله ای درباره اوساگونا نیست، فردا واریزی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئله ای درباره اوساگونا نیست، فردا واریزی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید