معابر عجیب و زیبا در کبک کانادا

به گزارش تور فرانسه، 8 اثر هنری زیبا و در عین حال عجیب در معابر مختلف شهر کبک کانادا برای نمایشگاهی با عنوان معابر عجیب قرار گرفته اند.

معابر عجیب و زیبا در کبک کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

8 اثر زیبا و هنری در کبک کانادا

بازدید نمایندگان از شهر کبک کانادا با دیدن این آثار هنری سورپرایز خواهند شد. 8 اثر هنری زیبا و در عین حال عجیب که در معابر مختلف شهر برای نمایشگاهی با عنوان معابر عجیب قرار گرفته اند. این 8 اثر در محدوده ای از شهر کبک واقع شده اند که جزئی از میراث جهانی یونسکو است چرا که هم زیباست هم منطقه تاریخی محافظت شده است. این 9 اثرهنری زیبا و چشم گیر تا 15 اکتبر در صندلی خود قرار خواهند گرفت. با هم بعضی از این آثار را مشاهده می کنیم.

1. نقشه قرار دریافت آثار هنری در معابر:

معابر زیبا در شهر کبک کانادا

2. یکی از زیباترین آثاری که نظرات بسیاری را به خود جلب نموده است اثریست با لقب فریبکار یا Impostor ، تونلی به رنگ صورتی که در سایه دژ مشهور شهر قرار گرفته است و طوری طراحی شده که به نظر برسد با گذر از آن به قرن 17 باز می شد.

معابر زیبا در شهر کبک کانادا

3. اثر دیگر SSSpun نام دارد ، دومین اثری که روی نقشه تعیین شده است مربوط به یک فضای سبز است. درختی که در یک پارک کاشته شده است. شاید به نظرتان کاشت یک درخت در پارک خیلی معمول باشد ، اما نکته ای که این درخت را از سایر درختان پارک مجزا و منحصر به فرد می نماید این است که این درخت ناگهان به آرامی آغاز به چرخیدن می نماید.

معابر زیبا در شهر کبک کانادا

4. هواپیمای کاغذی سقوط نموده ، اثر دیگریست که صحنه جالبی در کنار این گذرگاه ایجاد نموده است. نام این اثر زمانیکه هواپیماهای کاغذی بادی دریافت نمی نمایند است.

معابر زیبا در شهر کبک کانادا

5. بعد از چرخش درخت به اثری می رسیم که در روز و شب تغییر می نماید. مکعب فضایی در روشنایی روز همانند یک آینه است که انعکاسی از رهگذرها را در خود نشان می دهد اما در شب به یک دنیای رویایی آبی و درخشانی تبدیل می گردد که بعضی آن را شبیه به یک آکواریوم می دانند.

معابر زیبا در شهر کبک کانادا

6. قایق هایی که از آسمان آویزان هستند با نام جهت مهاجرت به نمایش در آمده است.

معابر زیبا در شهر کبک کانادا

7. بازیهای توپی فضای باز اثریست که از سطل های زباله سر و ته ساخته شده است که روی یک پایه قرار گرفته اند.

8. سطل آشغال هایی که به شکل سر و ته سقفی را برای یک گذرگاه ایجاد نموده اند با نام زباله های آسمانی بعنوان هشتمین اثر این نمایشگاه نصب شده است.

معابر زیبا در شهر کبک کانادا

منبع: نمناک
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1206

به "معابر عجیب و زیبا در کبک کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معابر عجیب و زیبا در کبک کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید