معرفی نمالیشگاه چاینا پلاس

به گزارش تور فرانسه، نمایشگاه بین‌المللی چایناپلاس مهمترین رویداد صنعت پلاستیک آسیا و دومین نمایشگاه صنعت پلاستیک جهان بوده و به طور متناوب یک سال در شانگهای و یک در گوانجو برگزار می‌شود. در سال 2017 این نمایشگاه در شهر گوانجو کشور چین برگزار می‌گردد.

معرفی نمالیشگاه چاینا پلاس

ماشین آلات قالب گیری، مواد شیمیایی و خام، اکسترودر و خطوط اکستروژن، ماشین آلات قالب تزریق، برنامه های کاربردی IT / CAD-CAM، ماشین آلات و تجهیزات برای پردازش و بازیافت ماشین آلات برای عملیات نهایی روی سطوح ماشین آلات برای فوم، رزین تقویت شده، تجهیزات تست، اندازه گیری و کنترل، انواع قالب، قطعات قالب، انواع پرس ماشین آلات پردازش پس از تولید و ماشین آلات جوشکاری از مهمترین حوزه هایی هستند که در تور نمایشگاه چاینا پلاس می‌توانید مشاهده نمایید.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه نشست‌های علمی و تخصصی، کنفرانس‌ها، سمینارها و کارگاه‌های تخصصی برگزار می‌شود. از مهمترین این رویدادها می‌توان به کنفرانس تجهیزات پلاستیکی پزشکی و نشست اتوماسیون صنعتی اشاره نمود.

در این نمایشگاه همچنین برای نوآوران نیز جوایزی در طی یک همایش اهدا می‌شود. این جایزه که با هدف تقدیر از تولیدات خلاق و تشویق تولیدات با ماندگاری بالا و یا با قابلیت تحمل شرایط سختتر اختصاص  دارد.

این نمایشگاه مانند بیشتر نمایشگاههای تخصصی برای بازدیدکنندگان یک مبلغ ورودی در نظر گرفته است. مبلغ ورودی نمایشگاه چایناپلاس برای یک روز 30 یوان و برای چهار روز 50 یوان می‌باشد. نکته ارزشمند این می‌باشد که شما می‌توانید با ثبت نام مجازی در سایت این نمایشگاه در این هزینه صرفه‌جویی نمایید و از پرداخت آن به طور حضوری هنگام ورود به نمایشگاه بی نیاز بشوید. به این طریق شما در روز اول بازدیدتان با صرفه‌جویی در زمان خود می‌توانید وارد نمایشگاه بشوید و  50 یوان نیز صرفه جویی نمایید.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 239

به "معرفی نمالیشگاه چاینا پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی نمالیشگاه چاینا پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید