مقایسه هتل داریوش و هتل مارینا

به گزارش تور فرانسه، برای سفر به کیش، کدام هتل 5 ستاره را ترجیح می دهید؟ البته ناگفته نماند که بسیاری از مسافرها در بیشتر اوقات، هتل های چهارستاره را ترجیح می دهند؛ چون این هتل ها طبق نظرات قبلی و تازه، امکاناتی مطلوب دارند. درصورتی که تمایل دارید بدانید با رزرو هتل 5 ستاره مارینا پارک درمقایسه با هتل 5 ستاره داریوش، چه چیزهای متفاوتی را تجربه می کنید، نکات مهم زیر را به یادداشته باشید.

مقایسه هتل داریوش و هتل مارینا

تفاوت هتل مارینا و داریوش در یک نگاه

هتل مارینا و داریوش، هر کدام جزو هتل های لوکس و محبوب جزیره کیش اند؛ اما تفاوت های این دو مرکز اقامتی، در چه مورد یا چه موردهایی است؟! برای فاکتور قیمت هر شب اقامت، هتل مارینا با اختلاف کمی، گران تر از هتل داریوش است.

· در هفته ابتدایی دی 1402، آغاز قیمت ها برای رزرو هتل مارینا پارک کیش از 6 میلیون و 500 هزار تومان است.

· درمقایسه با آن، کمترین قیمت هتل داریوش به همراه تخفیف، 5 میلیون و 766 هزار تومان اعلام شده است.

برای مواردی مثل طراحی دکوراسیون داخلی اتاق ها، تنوع واحدهای اقامتی و اتاق های روبه دریا، فقط هتل داریوش به علت دکوراسیون خاص اتاق ها نسبت به هتل مارینا پارک، فرق دارد. در ادامه، همه این تفاوت ها با جزئیاتی بیشتر و نگاهی دقیق تر به این دو مرکز اقامتی آورده شده است.

هتل مارینا؛ هتلی 5 ستاره که ساحلی اختصاصی دارد

هتل های 5 ستاره کیش به شما این تضمین را می دهند که سطح کیفی بسیار بالاتری نسبت به هتل های 4 ستاره دارند. هتل مارینا پارک از اقامتگاه های 5 ستاره و معروف کیش به علت دارا بودن ساحلی اختصاصی جزو مجموعه های اقامتی موردپسند بیشتر مسافرهاست. علاوه بر نزدیک بودن هتل به ساحل، تنوع تفریحات آبی در نزدیکی آن، بیشتر از تفریحات سایر سواحل درون جزیره است.

درکنار تنوع زیادی که تفریحات آبی ساحل مارینا پارک دارند، از نظر تمیزی هم می توانید این ساحل را در همان رده بندی های نخست برترین نقاط تفریحی جزیره قرار بدهید. مهم ترین علت برای تمیز بودن این ساحل اختصاصی، قرار داشتن مانعی برای استعمال دخانیات و دور ریختن مواد غیرقابل استفاده در ساحل و بعلاوه محوطه این هتل 5 ستاره است.

تصمیم تان برای سفر به کیش و اقامت در این هتل، قطعی است؟ تور کیش هتل مارینا هم انتخابی به صرفه است که حتی باتوجه به هر نوع شرایطی که دارید، می توانید پکیج سفرتان را شخصی سازی کنید؛ یعنی کافی است تاریخ رفت وبرگشتتان و مدتی را که تصمیم دارید در هتل اقامت داشته باشید، به وسیله شماره گیری تلفن 02147627800 با کارشناس های سایت تورگردان در میان بگذارید تا سفری دلپذیر را تجربه کنید.

هتل داریوش؛ هتلی 5 ستاره که برای معماری اتاق هایش معروف است

واحدهای اقامتی شیک و لاکچری با قیمتی مقرون به صرفه تر از هتل مارینا پارک را فقط در هتل 5 ستاره داریوش می توانید پیدا کنید. خوش قیمت بودن درکنار معماری که اتاق های هتل داریوش دارد، لذت سفرتان را چندبرابر می نماید. معماری واحدهای اقامتی این هتل به سبک دوران ایران باستان و الهام گرفته از سازه تخت جمشید است. برای اینکه مطمئن شوید، هتل داریوش جزو جاذبه های توریستی کیش محسوب می گردد، کافی است دو شب یا بیشتر در آن اقامت داشته باشید. (تعداد شب های اقامت در هتل داریوش حتما می بایست از یک شب بیشتر باشد.)

درست است که هتل داریوش، ساحلی ویژه ندارد؛ اما دریاچه ای اختصاصی دارد و امکانات تفریحی متعددی را هم درون خودش جای داده است. جکوزی، استخر، ماساژ، سالن بیلیارد، سالن ورزشی و بازی ویدئویی جزو امکانات تفریحی است که این مجموعه، فقط دراختیار مسافران خودش قرار می دهد.

بعلاوه، خدماتی که در تور کیش هتل داریوش دریافت می کنید، نسبت به تور هتل مارینا پارک بیشتر است؛ چرا که امکانات هتل داریوش، تنوع زیادی دارد. زمانی که در این هتل هستید، ثانیه ای هم حوصله تان سر نمی رود. پس برای خانواده هایی که کودک دارند و می خواهند که در طول مدت اقامتشان، لحظه های خوبی را در کنار هم داشته باشند، هتل داریوش، انتخابی همه پسند است.

هتل مارینا و هتل داریوش به کدام جاذبه ها نزدیک ترند؟

موقعیت مکانی هتلی که انتخاب می کنید، به طور مستقیم روی هزینه های رفت وآمدتان در جزیره، نقشی موثر دارد. به عنوان یکی از پارامتر مهم برای انتخاب هتل داریوش یا هتل مارینا پارک، جدول زیر یاری زیادی به شما خواهد نمود.

در جدول زیر، براساس نزدیک ترین موقعیت ها به این دو هتل 5 ستاره، فهرست جاهای دیدنی آورده شده است.

نظرات درباره هتل داریوش و هتل مارینا پارک

به منظور خلاصه آنچه که در این مطلب کوتاه بیان شد، اکنون امتیازات مسافران درباره هتل داریوش و مارینا پارک کیش را در دو بخش زیر می بینید:

طبق نظرات، امتیاز کلی هتل داریوش نسبت به هتل مارینا در حدود یک نمره بیشتر است. حتی امتیاز موارد جزئی مثل امکانات، قیمت، کیفیت، موقعیت مکانی و شرایط بهداشتی اتاق ها در هتل داریوش، با اختلاف یک نمره از هتل مارینا، بهتر است. اگر بخواهید براساس نظرات پیش بروید، انتخاب هتل داریوش به صرفه تر است.

کلام پایانی

مقایسه هتل مارینا پارک و هتل داریوش در این مطلب، به منظور شناخت نقاط قوت این دو مرکز اقامتی برای همه مسافران است. حتی اگر بخواهید تور کیش برای یکی از این دو هتل را انتخاب کنید، دانستن جزئیات آن ها، تصمیم گیری تان را ساده تر می نماید. اگر فکر می کنید که نیازبه اطلاعات بیشتری دارید، به وسیله شماره 02147627800 با کارشناس های رزرواسیون تورگردان تماس تلفنی بگیرید.

منبع: همگردی
انتشار: 13 دی 1402 بروزرسانی: 13 دی 1402 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1836

به "مقایسه هتل داریوش و هتل مارینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه هتل داریوش و هتل مارینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید