میامی در کوارتر چهارم از شکست گریخت، شب تلخ لس آنجلسی ها

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران، تیم میامی هیت در حالی که بامداد امروز دوشنبه در سالن امریکن ایرلاینز سنتر از حمایت 19 هزار و 617 هوادار خود برخوردار بود برابر شارلوت بابکتس تا آستانه شکست پیش رفت و در آخرین لحظات روی درخشش لبرون جیمز این تیم را 99 بر 98 از پیش روی برداشت.

میامی در کوارتر چهارم از شکست گریخت، شب تلخ لس آنجلسی ها

بهترین بازیکن NBA در این دیدار 26 امتیاز کسب کرد و بهترین یار تیمش بود. کریس بوش و دواین وید دو بازیکن ملی پوش دیگر این تیم نیز به ترتیب 22 و 17 امتیاز کسب کردند. در تیم بابکتس کمبا واکر با کسب 27 امتیاز فوق العاده ظاهر شد. این چهاردهیمن برد فصل میامی بود. این تیم همچنان پشت سر پیسرز در رده دوم جدول کنفرانس شرق واقع شده است.

صحنه ای از بازی بامداد امروز هیت برابر بابکتس. لبرون جیمز در تقابل با جرالد هندرسون دیده می شود

بامداد امروز هر دو کننده شهر لس آنجلس شب تلخی را سپری کردند. تیم کلیپرز در سالن استپلس سنتر مقابل دیدگان 19 هزار و 60 هوادار خود مقابل ایندیانا پیسرز 105 بر 100 مغلوب گردید. پل جورج فوروارد تیم پیسرز با کسب 27 امتیاز ستاره این بازی بود. در ترکیب کلیپرز نیز جمال کارفورد با کسب 20 امتیاز بهتر از دیگر هم تیمی هایش ظاهر شد.

تیم لس آنجلس لیکرز نیز صبج امروز در همین سالن پذیرای پورتلند بلیزر بود که برابر این تیم 108 بر 114 مغلوب گردید تا هواداران بسکتبال این شهر شب تلخی را سپری کنند. در حالی که پائو گاسول در دام یارگیری حریف گرفتار شده بود و تنها 6 امتیاز کسب کرد هنری ژاویر 27 امتیاز برای لیکرز به دست آورد ولی در آنسوی میدان مارکوس آلدریج و دامیان لیلارد فوق العاده ظاهر شدند و با کسب 27 و 26 امتیاز زمینه های شکست میزبان را فراهم کردند تا 18 هزار و 997 هوادار لیکرز سر افکنده سالن را ترک کنند. پورتلند با این برد جای پیسرز را در صدر جدول کنفرانس غرب گرفت.

در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:

* تورنتو رپتورز 98 - دنور ناگتس 112

* دیترویت پیستونز 115 - فیلادلفیا سونی سیکسرز 100

* ساکرامنتو کینگز 113 - گلدن استیت وریرز 115

* اوکلاهما سیتی 113 - مینه سوتا تیمبر وولوز 103

* نیویورک نیکس 99 - نیو اورلینز پلیکان 103

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 368

به "میامی در کوارتر چهارم از شکست گریخت، شب تلخ لس آنجلسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میامی در کوارتر چهارم از شکست گریخت، شب تلخ لس آنجلسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید