نمایشگاه بین المللی خودرو (IAA) آلمان

به گزارش تور فرانسه، نمایشگاه بین‌المللی خودرو (IAA) بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروی جهان در آلمان است که هر دو سال یک‌بار در ماه سپتامبر برگزار می‌گردد. این نمایشگاه توسط انجمن صنعت اتومبیل سازی آلمان سازماندهی می‌شود.

نمایشگاه بین المللی خودرو (IAA) آلمان

نمایشگاه بین‌المللی خودروی آلمان (IAA) از زمان سال 1897 میلادی که 8 خودرو در هتل بریستول شهر برلین به نمایش گذاشته شد کار خود را آغاز کرد. این نمایشگاه در سال‌های 1905 تا 1907 به دلیل افزایش تولید اتومبیل، 2 بار در سال برگزار می‌‌شد. پس از آن به دلیل جنگ‌ جهانی اول، نمایشگاه کار خود را متوقف کرد. اما در سال 1921، دوباره با حضور 67 خودرو ساز با 90 خودرو آغاز به کار کرد. فولکس واگن جدید اولین بار در این نمایشگاه رونمایی شد که بعدها با نام بیتل معرفی شد. در آن زمان، حجم بازدیدکنندگان این نمایشگاه به 825 هزار نفر رسیده بود.

در سال 1991 به دلیل حجم بالای مراجعه‌کنندگان به این نمایشگاه، تصمیم بر آن شد که در سال‌های فرد نمایشگاه خودروهای سواری و موتور سیکلت برگزار شود و در سال‌های زوج وسایل نقلیه سنگین برای نمایش گذاشته شوند. این تصمیم به یک موفقیت بزرگ منتهی شد. در این سال، 1271 شرکت‌کننده از 43 کشور دنیا، محصولات خود را به نمایش گذاشتند و توانستند میزان بازدیدکنندگان خود را به 935 هزار بازدیدکننده برسانند. در سال 1992 نیز 1284 شرکت‌کننده از 29 کشور جهان، وسایل نقلیه بزرگ خود را در معرض دید 287 هزار بازدیدکننده قرار دادند. این نمایشگاه در سال‌های فرد در فرانکفورت و در سال‌های زوج در شهر هانوفر برگزار می‌شد.

نمایشگاه IAA، بزرگ‌ترین نمایشگاه اختصاصی صنعت اتومبیل سازی می‌باشد که تمام افرادی که به توسعه، تولید و یا حتی علاقه به خودرو دارند، طیف بازدیدکنندگان این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند. ویژگی منحصر به فرد این نمایشگاه حضور تأمین‌کنندگان در تمام بخش‌های زنجیره‌ی تأمین صنعت خودروسازی می‌باشد. در مجموع حدود 400 شرکت‌کننده، محصولات خود را در این نمایشگاه برای نمایش می‌گذارند. این نمایشگاه بیش از یک میلیون و دویست هزار بازدیدکننده دارد.

خودروهای سواری، وسایل نقلیه موتوری با دو یا سه چرخ، خودروهای بدون سرنشین، قطعات و لوازم یدکی، خودروهای مفهومی، مراقبت، نگهداری و تعمیر وسایل نقلیه موتوری با اجرای برنامه‌های خاص و ایجاد بخش‌هایی مانند سرویس، تیونینگ، روکش‌های محافظتی و راندن خودروهای آزمایشی بخش‌هایی از نمایشگاه بین‌المللی خودرو آلمان هستند که به شما توصیه می‌کنیم با تور آلمان در این رویداد بزرگ شرکت کنند.

این نمایشگاه در یازده روز محصولات با کیفیت، ایمن، راحت و دارای طراحی منحصر به فرد را در معرض دید عموم قرار می‌دهند. تولیدکنندگان خودرو می‌توانند با جمع‌آوری اطلاعات و داده‌های حاصل از حضور مشتریان و بازدیدکنندگان طراحی محصولات خود را به سمت برطرف کردن نیاز و علاقه‌ی مشتری سوق دهند.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 244

به "نمایشگاه بین المللی خودرو (IAA) آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی خودرو (IAA) آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید