نمایشگاه بین المللی صنعت برق و فناوری ساختمان گوانجو

به گزارش تور فرانسه، نمایشگاه بین المللی صنعت برق و فناوری ساختمان گوانجو (GUANGZHOU ELECTRICAL BUILDING TECHNOLOGY 2017)، در تاریخ جمعه 19 خرداد تا دوشنبه 22 خرداد 1396 برگزار می‌گردد.

نمایشگاه بین المللی صنعت برق و فناوری ساختمان گوانجو

نمایشگاه بین المللی صنعت برق و فناوری یکی از بزرگترین رویدادها در صنعت ساختمان چین است. این نمایشگاه در دو دسته مهندسی برق و همچنین ساخت و ساز و اتوماسیون خانگی بتقسیم‌بندی می‌شود و بیش از 218 شرکت کننده و بیش از 80145 بازدید کننده از سراسر جهان دارد. بازدید کنندگان می‌توانند در عمق این رویداد اطلاعات جامع در مورد تحولات موضوعات، روند، خدمات و محصولات در زمینه های مختلف را نیز مشاهده نمایند.

برق و تجهیزات توزیع و محصولات الکتریکی، لوازم جانبی برق و مواد، منبع تغذیه، ابزارآلات، ابزارهای اندازه‌گیری، انرژی الکتریکی، کنترل، متر و نظارت و سوئیچ تیره، رسانه ها و سوئیچ و رعد و برق نمایش سیستم های حفاظت و تجهیزات, سیستم های کنترل روشنایی، ایمنی و سیستم های کنترل دسترسی،سیستم های صوتی و تصویری، تهویه مطبوع و سیستم‌های خنک کننده، یکپارچه سازی سیستم‌ها و سیستم کابل کشی ساخت های عمومی از لوازمی هستند که در این نمایشگاه در معرض نمایش گذاشته خواهند شد. برای بازدید از این نمایشگاه به شما توصیه می‌کنیم با تور ارزان چین همراه شوید، چون این تور با برنامه‌ریزی دقیق شما را به اهداف خود نزدیکتر خواهد کرد.

محل برگزاری این نمایشگاه در کشور چین، مرکز صادرات واردات پاژو گوانجو China Import and Export Fair Pazhou Complex است.

برای دسترسی به این رویداد بزرگ در حوزه ساختمان باید آدرس زیر را دنبال کنید:

چین - گوانگژو - No. 382, Yuejiang Zhong Road Guangzhou 510335 China

آدرس وب سایت نمایشگاه بین المللی صنعت برق و فناوری ساختمان گوانجو:

www.cantonfair.org.cn/en

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 231

به "نمایشگاه بین المللی صنعت برق و فناوری ساختمان گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی صنعت برق و فناوری ساختمان گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید