نمایشگاه بین المللی صنعت نورپردازی شهر گوانجو

به گزارش تور فرانسه، نمایشگاه صنعت نورپردازی گوانجو (GUANGZHOU INTERNATIONAL LIGHTING EXHIBITION 2017)، در تاریخ جمعه 19 خرداد تادوشنبه 22 خرداد 1396 برگزار خواهد شد. برای این که با محل برگزاری این نمایشگاه و محصولات این نمایشگاه آشنا شوید به شما توصیه می‌کنیم این مقاله را تا آخر بخوانید.

نمایشگاه بین المللی صنعت نورپردازی شهر گوانجو

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نورپردازی گوانجو (GUANGZHOU INTERNATIONAL LIGHTING EXHIBITION 2017) یکی از محبوبترین رویدادهای مربوط به حوزه LED در آسیا می‌باشد و در آن بیش از 2399 شرکت کننده از 23 کشور و بیش از 145080 بازدید کننده از 137 کشور جهان در آن شرکت می‌کنند. این رویداد آخرین موج محصولات مربوط به روشنایی را به نمایش گذاشته است و جدیدترین برنامه‌های کاربردی برای خرده فروشی، مسکونی، صنعتی، اداری، مهمان نوازی، حمل و نقل و مصارف شهری را برگزار می‌کند.

روشنایی فنی، روشنایی خارجی، مواد اولیه و تکنولوژی مونتاژ، محل کار و روشنایی کارخانه، معماری، روشنایی تجاری و ساخت و ساز، ورزش، باغ و روشنایی منطقه عمومی، انفجار چراغ و چراغ‌های معدن، چراغ اضطراری، کابل، چراغ‌های دارای پیل خورشیدی، نورپردازی‌های تزئینی، لوستر، طبقه و میز لامپ، چراغ‌های دیواری، چراغ‌های مدرن و سنتی، چراغ کریستال، چراغ های کریسمس لوازم جانبی و قطعات الکترونیکی لمبشدس، منعکس کننده، بالاست، خازن، رله و سایر الکترونیکی، سر لامپ،قطعات سخت افزار، آگهی و لوازم جانبی مرتبط. تکنولوژی LED - اپیتاکسی وفلس، LED اولیه، بستر و مواد بسته بندی، تراشه LED، بسته بندی LED، کامپوننت و ماژول، درایور LED و کنترل، صفحه نمایش و نشانه ها، تولید LED و تجهیزات بازرسی LED. چراغ برق - لامپ های رشته ای (لامپ هالوژن)، چراغ گاز (مانند لامپ‌های فلورسنت و با شدت بالا)، لامپ Electrodeless و لامپ LED از محصولاتی هستند که با تور ارزان چین و مراجعه به این نمایشگاه می‌توانید مشاهده نمایید. 

نمایشگاه بین المللی صنعت نورپردازی شهر گوانجو در مرکز صادرات واردات پاژو گوانجو China Import and Export Fair Pazhou Complex، برگزار می‌گردد.

برای رسیدن به این نمایشگاه 

چین - گوانگژو - No. 382, Yuejiang Zhong Road Guangzhou 510335 China

آدرس وب سایت این نمایشگاه به صورت زیر است:

www.cantonfair.org.cn/en

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 233

به "نمایشگاه بین المللی صنعت نورپردازی شهر گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی صنعت نورپردازی شهر گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید