نگرانی سرمربی تیم روسیه از ابتلای کشتی گیران به کرونا

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران، گوگی کوگیاشویلی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه در تبادل نظر با یک سایت روسی با توجه به لغو رقابتهای جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: زمان در حال گذر است، اما همه گیری ویروس کرونا متوقف نمی گردد و ترس از آلوده نشدن هنوز در همه جا در اولویت است. همین موضوع نیز باعث لغو شدن رقابت های جهانی 2020 در صربستان شد.

نگرانی سرمربی تیم روسیه از ابتلای کشتی گیران به کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وی با ابراز ناراحتی از لغو مسابقات جهانی گفت: آخرین تورنمنت بین المللی که ما در آن حضور داشتیم پیکارهای قهرمانی اروپا در ایتالیا بود.البته ما همچنان در حدود 9 ماه است که در مسابقات عظیم نجنگیده ایم و حتی در مسابقات خارجی هم شرکت نکرده ایم. هر چند در حال آماده سازی برای حضور در جام جهانی صربستان هستیم، اما کسی هنوز نمی داند شرایط برگزاری در آنجا چگونه خواهد بود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه با بیان اینکه با مسائل خاصی روبرو هستند ادامه داد: شرایط سال جاری طوری است که برنامه های تیم را تحت تأثیر قرار داده و ما کاری نمی توانیم انجام دهیم. استارت برنامه ها از جهانی قزاقستان شروع شد، سپس قهرمانی روسیه و جام روسیه که همه این میادین را در نظر گرفته بودیم. البته این مسابقات به دلیل اینکه بسیاری از بچه ها از کرونا رنج برده اند و این بیماری به طور جدی ریه ها را تحت تأثیر قرار می دهد و تقریباً همه اعضای تیم ما بیمار بودند، خروجی لازم را نداشت.

کوگیاشویلی در انتها در مورد ترکیب تیم برای حضور در جام جهانی گفت: جام جهانی برای ما یک تورنمنت بین المللی خوب اما عادی است. رقابت های قهرمانی روسیه برای ما خیلی مهمتر و تقریباً یک نوع انتخابی برای بازی های المپیک است. برای حضور در جام جهانی اردوی تیم از 23 نوامبر در منطقه مسکو شروع می گردد و ما 10 روز قبل به طور معمول ترکیب را اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 826

به "نگرانی سرمربی تیم روسیه از ابتلای کشتی گیران به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی سرمربی تیم روسیه از ابتلای کشتی گیران به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید