خبر خوش برای ایتالیایی ها: بازیابی سلامتی بازیکنان مبتلا به کرونای فیورنتینا

به گزارش تور فرانسه، 3 بازیکن تیم فیورنتینا که به کرونا مبتلا شده بودند سلامتی خود را به دست آوردند.

خبر خوش برای ایتالیایی ها: بازیابی سلامتی بازیکنان مبتلا به کرونای فیورنتینا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با شیوع کرونا در اروپا، باشگاه فیورنتینا یکی از تیم هایی بود که از این مسئله تلفات زیادی دید و چند بازیکنش دچار این ویروس شدند، اما خوشبختانه این باشگاه اعلام خبر های خوشی در رابطه با سه بازیکن این تیم که تست کرونای آن ها مثبت اعلام شده دارد.

روز 14 مارچ اعلام شد تست کرونای جرمن پتزلا، پاتریک کوترونه و دوشان ولاهوویچ که هر سه جزء تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بودند مثبت است، اما روز گذشته مارکا به نقل از باشگاه اعلام نموده هر 3 بازیکن سلامتی خود را بازیافته اند و تمام تست های کرونای آن ها منفی بوده است.

دوشان ولاهوویچ، مهاجم جوان صربستان فلورانسی ها جزء پدیده های سال گذشته سری آ بود که با گلزنی اش باعث شکست اینترمیلان شده بود و به همین دلیل باشگاه های زیادی خواستار امضای قرارداد با او شده اند. پتزلا، مدافع آرژانتینی فیورنتینا در سال 2018 از بتیس به فیورنتینا پیوست و پاتریک کوترونه 22 ساله هم که سابقه حضور در میلان را دارد به تازگی از ولورهمپتون به طور قرضی به جمع فیورنتینایی ها اضافه شده بود.

فیورنتینا در بیانیه ای با تایید سلامتی بازیکنانش اعلام نموده: بار دیگر باید از پزشکان، پرستاران و بیمارستان ها تشکر کنیم که به یاری رسانی به کسانی که نیازمند هستند ادامه می دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 415

به "خبر خوش برای ایتالیایی ها: بازیابی سلامتی بازیکنان مبتلا به کرونای فیورنتینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای ایتالیایی ها: بازیابی سلامتی بازیکنان مبتلا به کرونای فیورنتینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید