امکانات هتل سان ریزورت پاتایا

به گزارش تور فرانسه، هتل سان ریزورت پاتایا (The Sun Resort & Spa)، یکی از برترین هتل‌های کشور تایلند در پاتایا می‌باشد. وجود کارکنان مجرب و خوش برخورد اقامت در این هتل زیبا را ماندنی کرده است.

امکانات هتل سان ریزورت پاتایا

از ساحل زیبای پاتایا، دو کیلو متر و از فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi بانکوک دو ساعت فاصله دارد. مرکز خرید معروف Royal Garden Plaza نیز در حدود تنها 2 کیلومتر با این هتل 4 ستاره فاصله دارد.

از هتل‌هایی که در نزدیکی هتل سان ریزورت پاتایا قرار گرفته‌اند می‌توان به Lanna Pool , Rita Resort & Residence  و Sudarat House اشاره نمود. استخر رو باز، باشگاه بدن سازی، مرکز سلامت و آبگرم، صندوق امانات، اتاق مخصوص نگه داری بار و چمدان، خدمات خانه داری، خشکشویی و اتو کشی، فکس و کپی، فروشگاه، پارکینگ رایگان، اینترنت در لابی و خدمات مورد نیاز برای گشت و گذار در شهر و سالن برگزاری همایش‌ها و مهمانی‌ها با تجهیزات مورد نیاز از امکانات رفاهی و تفریحی ارائه شده در این هتل مشهور در کشور تایلند هستند. برای تماشای شهر می توان از موتورهای اجاره‌ای رو به روی هتل بهره برد و سفر متفاوتی را رقم زد. پذیرش شبانه روزی و سریع از ویژگی های خوب هتل سان ریزورت است. سرویس دهی به صورت BB انجام می‌گیرد.

در صورت تمایل برای صرف غذای خود به رستوران خوب این هتل 3 ستاره سری بزنید. غذا های متنوع و با کیفیت تایلندی و بین المللی را در آن جا تجربه خواهید نمود. از امتیاز های آن می توان به امکان سرویس دهی صرف غذا در اتاق اشاره نمود. این هتل که از مقرون به صرفه ترین هتل های پاتایا می باشد دارای امکانات نسبتا خوبی نیز می‌باشد. برای تجربه یمک سفر عالی و ارزان با تور تایلند همراه شوید.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 205

به "امکانات هتل سان ریزورت پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات هتل سان ریزورت پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید