هتل مای هاوس پاتونگ هیل؛ برترین انتخاب برای تعطیلاتی شگفت انگیز در پوکت

به گزارش تور فرانسه، هتل مای هاوس پاتونگ هیل برترین انتخاب برای تعطیلاتی شگفت انگیز است. هتل 5 ستاره مای هاوس پاتونگ هیل در سال 2016 ساخته شده و از هتل های لوکس پوکت به شمار می رود. با انتخاب هتل Mai House Patong Hill از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. یکی از مزیت های اقامت در این هتل لوکس، موقعیت مکانی مجذوب کننده آن است.

هتل مای هاوس پاتونگ هیل؛ برترین انتخاب برای تعطیلاتی شگفت انگیز در پوکت

این هتل زیبا دسترسی راحتی به جاهای دیدنی پوکت برای مهمانان عزیز فراهم می نماید. بسیاری از سواحل پوکت از جمله ساحل پاتونگ در نزدیکی هتل قرار دارند. چنانچه اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما پوکت نموده اید، بازدید از مجسمه بودای بزرگ را از قلم نیاندازید. هتل مای هاوس پاتونگ هیل پوکت گزینه ای ایده آل برای سفرهای تفریحی است. در این هتل اوقات خاطره انگیزی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل مای هاوس پاتونگ هیل

در هتل مای هاوس پاتونگ هیل طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان عزیز تدارک دیده شده است. امکانات اساسی این هتل شامل اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش 24 ساعته است. در قسمت پذیرش خدمات تور، کانسیرج، اتاق چمدان و چک این/اوت خصوصی به مهمانان ارائه می گردد.

تیم حرفه ای هتل علاوه بر زبان تایلندی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و با خوش رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت کوشش می نمایند. در این هتل چک این از ساعت 14 تا 24 و چک اوت تا پیش از ساعت 12 انجام می گیرد. هتل Mai House Patong Hill پذیرای بچه ها در تمام رده های سنی است و خدمات مناسبی نظیر نگهداری از بچه ها ارائه می نماید.

فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش، هتل مای هاوس را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل نموده است. انواع خدمات آرایشی و پیرایشی در سالن زیبایی هتل به مهمانان ارائه می گردد. از امکانات دیگر هتل می توان به کپسول آتش نشانی، دوربین مداربسته در منطقه ها مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره نمود.

خدمات خانه داری رایگان است و با پرداخت هزینه می توانید از خدمات دیگری نظیر خشک شویی، اتو، لاندری و پرس شلوار برخوردار شوید. گفتنی است فرودگاه بین المللی پوکت در 23 کیلومتری هتل واقع شده است و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل Mai House Patong Hill دارای واحدهای اقامتی مدرنی است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دلوکس دوبل یا تویین، استودیوی خانواده، اتاق گرند دلوکس دوبل، اتاق گرند دلوکس با حمام اسپا، سوئیت خانواده، سوئیت مای با دسترسی به استخر و استودیوی دلوکس است. واحدهای اقامتی هتل مای هاوس پاتونگ هیل با زیبایی تمام طراحی شده اند و فضای آرام بخشی برای استراحت دارند.

هریک از واحدها دارای بالکن مستقلی هستند و نمای زیبایی از آن ها مشاهده می گردد. تمام واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع، نشیمن، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت هستند. میز، تلفن، کمد و چای ساز از امکانات دیگر موجود در اتاق ها به شمار می روند. سوئیت ها علاوه بر امکانات گفته شده دارای غذاخوری نیز هستند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی است. گفتنی است بعضی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می گردد.

امکانات تفریحی هتل

در اوقات فراغتتان می توانید در استخر روباز هتل شنا کنید. استفاده از این استخر برای تمام مهمانان عزیز رایگان است. البته ناگفته نماند هتل Mai House Patong Hill دارای استخر مجزایی نیز برای بچه ها است. از دیگر امکانات تفریحی هتل مای هاوس می توان به باشگاه ورزشی و زمین بازی بچه ها اشاره نمود. پس از گذراندن یک روز شلوغ با مراجعه به مرکز اسپا و دریافت ماساژ خستگی را از تنتان دور کنید.

رستوران هتل

یک روز معمولی در هتل Mai House Patong Hill با صرف صبحانه آسیایی یا آمریکایی شروع می گردد. این هتل دارای 2 رستوران باکیفیت است و انواع غذاهای محلی، بین المللی و آسیایی در آن ها سرو می گردد. انواع غذای کودک و اسنک نیز موجود است. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی شاپ هتل بزنید. ناگفته نماند هتل مای هاوس خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می نماید و در صورت تمایل می توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل مای هاوس پاتونگ هیل پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل پاتونگ: 1.8 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید جانگ سیلون: 2 کیلومتر

فاصله تا خیابان بانگلا: 2.1 کیلومتر

فاصله تا ساحل آزاد: 5.1 کیلومتر

فاصله تا ساحل کارون: 5.6 کیلومتر

فاصله تا پارک فانتاسی شو: 6.7 کیلومتر

فاصله تا معبد وات چالونگ: 6.7 کیلومتر

فاصله تا مجسمه بزرگ بودا: 8.4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 27 تیر 1402 بروزرسانی: 27 تیر 1402 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1802

به "هتل مای هاوس پاتونگ هیل؛ برترین انتخاب برای تعطیلاتی شگفت انگیز در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل مای هاوس پاتونگ هیل؛ برترین انتخاب برای تعطیلاتی شگفت انگیز در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید