هرآنچه از آینده سریال شکارچی ذهن فینچر می دانیم

به گزارش تور فرانسه، اطلاعات چندانی از تاریخ پخش فصل سوم سریال شکارچی ذهن (Mindhunter) و چگونگی فرایند ساخت آن در دسترس نیست، اما بعضی گزارشات نشان می دهند فینچر تا چندی دیگر به سراغ ساخت ادامه این مجموعه خواهد رفت. در این مطلب به مرور تمامی اطلاعات و اخبار منتشر شده پیرامون فصل جدید شکارچی ذهن می پردازیم.

هرآنچه از آینده سریال شکارچی ذهن فینچر می دانیم

دیوید فینچر بی تردید یکی مهم ترین کارگردان های حال حاضر سینمای دنیا است. فیلم سازی که در آخرین سال های قرن بیستم با درام های روانشناختی هفت و باشگاه مبارزه خود به عنوان یک کارگردان آینده دار عنوان کرد و در ادامه با درام های معمایی همچون بازی، زودیاک و دختر گم شده نشان داد چه استعداد شگرفی در ساخت قصه های چالش برانگیز در مدیوم سینما دارد. فینچر بعد از تجربه موفقی که با فصل نخست سریال خانه پوشالی داشت، در سال 2017 تصمیم گرفت باری دیگر به دنیای سریال سازی پا بگذارد و در یک همکاری مجدد با نتفلیکس سریال شکارچی ذهن را بسازد. مجموعه ای که خیلی زود به محبوب دوست داران آثار جنایی-معمایی تبدیل شد و حالا بسیاری از هواداران آن به دنبال کشف جزئی ترین اطلاعات پیرامون فصل بعدی سریال شکارچی ذهن از میان اخبار منتشر شده در این باره هستند.

سریال شکارچی ذهن یک تفاوت مهم با اغلب آثار هم سبکش دارد، این مجموعه به جای ارائه جنایتکارانی تیپیکال به بیننده و قرار دریافت در جبهه پلیس ها، سعی دارد ذهنیت جنایتکاران را تصویرگری کند و یک اثر سوبژکتیو باشد. داستان سریال در مورد حرفه و فعالیت دو مأمور سازمان اف بی آی به نام های هولدن فورد (با بازی جاناتان گروف) و بیل تنچ (با بازی هولت مک کالانی) با همکار روانشناس شان وندی کار (با بازی آنا تورو) است. آن ها در گفت وگو با قاتلان سریالی به دنبال فهمیدن طرز فکر آنان به امید کشف دلیل اصلی جنایات هستند. آن ها وظیفه دارند تا با قاتلان سریالی صحبت نمایند و به دنبال انگیزه و روش کار آن ها باشند تا علاوه بر حل پرونده های درحال رسیدگی، از وقوع قتل های مشابه نیز جلوگیری گردد.

  • 15 سریال پلیسی که باید ببینید

آیا به زودی تاریخ پخش فصل سوم سریال شکارچی ذهن معین می گردد؟

متاسفانه تا به امروز اطلاع دقیقی از زمان پخش فصل جدید شکارچی ذهن در دسترس نیست، اما نتفلیکس به صورت رسمی اعلام نموده این سریال لغو نشده است. چندی قبل ورایتی گزارشی منتشر کرد که نشان می داد قرارداد بازیگران شکارچیان ذهن با نتفلیکس به سرانجام رسیده است و بدین ترتیب آن ها دیگر تعهدی به این مجموعه ندارند و این سرویس وی او دی برای استفاده دوباره از آن تیم بازیگری باید قراردادهای جدیدی با آن ها منعقد کند. البته با توجه به برنامه کاری متراکم فینچر تصور نمی کنیم طی ماه های پیش رو شاهد شروع پیش فراوری فصل سوم سریال شکارچی ذهن باشیم، در نتیجه اگر بعضی از اعضای تیم بازیگری درگیر پروژه های سینمایی یا تلویزیونی جدیدی شوند چندان جای نگرانی نیست.

هیچ کس به طور دقیق نمی داند چه زمانی فصل سوم سریال جدید فینچر به نتفلیکس می آید، اما هالیوود ریپورتر در آذر ماه طی گزارشی اعلام نموده بود تا پیش از سرانجام ساخت فیلم منک (Mank) خبری از ساخت ادامه این مجموعه نخواهد بود؛ در نتیجه حداقل تا یک سال دیگر نباید منتظر فصل سوم شکارچی ذهن باشیم. همچنین تصور نمی کنیم فعلا فیلم نامه یا داستان کلی قسمت های بعدی این سریال آماده باشد و به همین خاطر تمام حدس هایی که در این باره وجود دارد فاقد ارزش و اعتبار هستند.

منک یک فیلم زندگی نامه ای به کارگردانی دیوید فینچر است که در آن به سرگذشت هرمن جی. منکیویچ، نویسنده فیلم نامه فیلم همشهری کین پرداخته می گردد و برای القای بهتر حس و حال دوران زندگی این هنرمند، فیلم به صورت سیاه و سفید ساخته و اکران خواهد شد.

منبع: Popculturetimes

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 654

به "هرآنچه از آینده سریال شکارچی ذهن فینچر می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرآنچه از آینده سریال شکارچی ذهن فینچر می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید