هزینه ساکشن غبغب در تهران

به گزارش تور فرانسه، برای افرادی که در پی بهبود ظاهر چهره و گردن خود هستند، هزینه ساکشن غبغب بسیار حائز اهمیت است. مشخص هزینه این روش جراحی پیچیده بستگی به عوامل مختلفی دارد. پس از معاینه حضوری و آنالیز دقیق شرایط فرد، جراح پلاستیک قادر خواهد بود هزینه دقیق را تخمین بزند. این عوامل شامل مهارت و تجربه جراح، حجم چربی و بافت اضافی در ناحیه مورد درمان، موقعیت جغرافیایی مرکز جراحی، دستمزد همکاران پزشک، و هزینه های مرتبط با مرکز جراحی می باشد.

هزینه ساکشن غبغب در تهران

لیپوساکشن غبغب چیست

چاقی زیر چانه و تجمع آن بیش از حد، برای برخی اشخاص، انحرافاتی در راستای دستیابی به ظاهر مجذوب نماینده و پسندیده به وجود می آورد. بیشتر ما تمایل داریم در آینه یک تصویر زیبا و استثنایی از خود مشاهده کنیم، اما چاقی های اضافی ممکن است این هدف را دستیابی ناپذیر نمایند. در بحث بر سر پیری پوست، گردن یکی از نقاطی است که نمایانگر علایم پیری است. این چاقی اضافی و پوست شل ممکن است تاثیر منفی بر ظاهر منطقه فک و صورت فرد داشته باشد. با استفاده از روش هایی همچون لیپوساکشن چانه، ساب فیکس گردن یا لیفت گردن، یک جراح پلاستیک ماهر قادر است این نقاط ضعف را بهبود بخشد.

برترین دکتر ساکشن غبغب

برای انتخاب برترین دکتر ساکشن غبغب ، احتیاج است که به موارد زیر توجه کنید. اولاً، مهمترین امر احتیاج به مطالعه و آنالیز مقدار تخصص و مهارت پزشک است که می توانند بر نتیجه عمل تأثیرگذار باشند. بعلاوه، باید به مقدار سابقه و تجربه لازم پزشک در زمینه جراحی غبغب توجه کنید و از رضایت مراجعین قبلی او اطمینان حاصل کنید. استفاده از تکنیک ها و تجهیزات پیشرفته نیز یک نکته مهم برای انتخاب برترین دکتر ساکشن غبغب در تهران می باشد..

عوارض ساکشن غبغب

عمل ساکشن غبغب همچون هر روش جراحی دیگری، با خطرات و عوارض احتمالی همراه است که اهمیت دارد قبل از تصمیم گیری برای انجام این عمل، به طور کامل از عوارض ساکشن غبغب مطلع باشید. پزشک متخصص باید به طور دقیق در خصوص این عوارض با شما مصاحبه کند تا شما به طور کامل از پیامدهای احتمالی مطلع شوید و با دید باز تصمیم به انجام این عمل بگیرید. یکی از عوارض احتمالی ساکشن غبغب، خونریزی است که می تواند هم در حین عمل و هم در دوره نقاهت رخ دهد. اگرچه معمولاً خونریزی ها خفیف هستند؛ اما در موارد نادر ممکن است احتیاج به مداخله پزشکی بیشتری داشته باشند. عوارض ناشی از بی هوشی، از جمله مسائل تنفسی، نیز می توانند رخ دهند، به ویژه اگر فردی به داروهای بیهوشی حساسیت داشته باشد. این مسئله احتیاجمند آنالیز های دقیق پزشکی قبل از عمل است تا خطرات به حداقل برساند. عدم تقارن در دو طرف صورت یکی دیگر از عوارض احتمالی است که ممکن است نتیجه برداشت نامتوازن چربی ها باشد.

  • مزایای لیپوساکشن غبغب
  • یکی از اصلی ترین مزایای دوره کوتاه بهبود پس از ساکشن چانه، دوره کوتاه نقاهت پس از عمل جراحی را فراهم می نماید، که برای افرادی که تمایل به اصلاح غبغب و بهبود ظاهر چهره خود دارند، بسیار ارزشمند است. با این روش، افراد می توانند بلافاصله پس از عمل به فعالیت های روزانه خود بازگردند. به همین علت، ساکشن چانه به عنوان یک گزینه مناسب برای آنان شناخته می گردد.
  • برخی از جراحی های زیبایی احتیاجمند زمان و استراحت طولانی هستند، اما یکی از مزایای اعمال ساکشن چانه این است که این فرآیند جراحی به طور سریع واقع می گردد. با انتخاب خبرنگاران متخصص، می توانید مواد چربی موجود در ناحیه گردن خود را به سرعت از بین ببرید.
  • عدم تجربه درد در زمان جدا شدن چربی: یکی از مزایای دیگر ساکشن چانه، عدم تجربه درد در زمان خروج مواد چربی از این ناحیه است. بیمار در زمان جدا کردن چربی ها فاقد هرگونه دردی خواهد بود.

مراقبت های قبل لیپوساکشن غبغب

قبل از انجام جراحی لیپوساکشن غبغب، باید یک جلسه مشاوره با خبرنگاران متخصص در زمینه پوست، مو، و زیبایی داشته باشید. در این جلسه، بایستی اطلاعات کاملی مانند سوابق پزشکی و داروهایی که مصرف می کنید را به پزشک ارائه دهید. پزشک نیز باید نتایج قابل پذیرش و منطقی از انجام این جراحی را به شما شرح دهد تا انتظارات غیر واقع بینانه را نداشته باشید. بعلاوه، پزشک باید سلامت پوست شما را مورد آنالیز قرار دهد و اطمینان حاصل کند که بعد از جراحی هیچ مسئله ای پیش نخواهد آمد. بعلاوه، پزشک باید مواردی مانند مدت نقاهت، عوارض و خطرات احتمالی را نیز به شما شرح دهد.

مراحل لیپوساکشن غبغب

عمل لیپوساکشن چانه با وارد کردن یک لوله کوچک به نام کانولا در نواحی چانه و غبغب انجام می گردد، که با استفاده از مکش ملایم و استراتژیک، مقدار کمی از چربی هر منطقه خارج می گردد. نتیجه این عمل جراحی یک ظاهر صاف تر و یکنواخت تر با کاهش چربی زیر چانه است. پزشک جراح نواحی چانه و گردن را معاینه نموده و با مداد نشانه هایی ایجاد می نماید تا مناطقی که کانول ها وارد می شوند را علامت گذاری کند. پوست از طریق یک محلول ضدعفونی نماینده کاملاً تمیز می گردد تا خطرات عفونت کاهش یابد. سپس، جراح داروهای آرام بخش را تجویز یا بی حس نماینده موضعی را به پوست تزریق می نماید. سپس، برش های کوچکی در پوست ایجاد می گردد که به مقدار کافی بزرگ باشند تا کانول لیپوساکشن از آن ها عبور کند. در مرحله بعد، کانول ساکشن وارد می گردد و با حرکات عقب و جلو یا بادکش برای حذف چربی اضافی استفاده می گردد. پزشک باید دقت و مهارت لازم را داشته باشد تا مقدار چربی برداشته شده از هر ناحیه را به درستی مقدار گیری کند و مطمئن گردد که یک ظاهر صاف و یکنواخت به دست آید. در خاتمه، نواحی مورد نظر ممکن است بانداژ گردد که این شامل استفاده از بندهای خاص برای پشتیبانی از پوست در طول زمان بهبود است.

سفت شدن غبغب بعد از لیپوساکشن غبغب

پس از انجام ساکشن، سفت شدن غبغب به عنوان یک واکنش طبیعی در بیماران ممکن است رخ دهد. زیرا با تخلیص کامل چربی ها، پوست به طور طبیعی سفت تر می گردد. اگر بیمار وزن خود را افزایش دهد و برخی از سلول های چربی به جای مانده مقدار خود را تا 4 برابر افزایش دهند، این ممکن است منجر به شل شدن پوست گردد. در این شرایط، چربی های تازه ممکن است مجدداً در ناحیه مورد عمل جمع شده و باعث لخته شدن و شل شدن پوست شوند. بنابراین، برای جلوگیری از شل شدن پوست، ضروری است به یک سبک زندگی سالم روی آورید و از چاقی پرهیز کنید.

نحوه خوابیدن بعد از لیپوساکشن غبغب

بعد از انجام لیپوساکشن چانه، نحوه خوابیدن بسیار اهمیت دارد و احتیاج به مراقبت های خاصی دارد. استراحت و خواب یدن بعد از این روش درمانی باید با دقت انجام گردد تا از تورم و لخته شدن زیر چانه پیشگیری گردد. باید به شرایط استراحتی دقت کرد که فشاری به ناحیه گردن و چانه وارد نگردد و هیچ مسئله ای ایجاد نگردد. برای خوابیدن، می توانید چندین بالش نرم را زیر سر خود قرار داده و سر خود را به مقدار ای بالاتر از حالت معمول قرار دهید.

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی کسب نموده باشید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 16 تیر 1403 بروزرسانی: 16 تیر 1403 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1845

به "هزینه ساکشن غبغب در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه ساکشن غبغب در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید